این اسپری هوشمند می‎تواند تصاویر را به یک اثر هنری خیابانی با اندازه‌ای‎ بزرگ تبدیل کند

برای ایجاد یک اثر هنری شاهکار شهری نیازی نیست که در رابطه با هنر چیزی بدانید. نسبت به نداشتن قابلیت‎های هنرمندانه برای ایجاد یک اثر هنری خیابانی نگران نباشید، چون اگر آنطور که محققان پیش‎ می‎روند، تنها چیزی که شما نیاز خواهید داشت یک تصویر خوب و ابزار درست است. محققان موفق به توسعه‎ی یک […]

برای ایجاد یک اثر هنری شاهکار شهری نیازی نیست که در رابطه با هنر چیزی بدانید.
نسبت به نداشتن قابلیت‎های هنرمندانه برای ایجاد یک اثر هنری خیابانی نگران نباشید، چون اگر آنطور که محققان پیش‎ می‎روند، تنها چیزی که شما نیاز خواهید داشت یک تصویر خوب و ابزار درست است. محققان موفق به توسعه‎ی یک قوطی اسپری رباتیک شده‎اند که می‎تواند تصاویر دیوارنمای بزرگی براساس تصاویر از پیش به کار برده شده، ایجاد می‎کند. با دنبال کردن این قوطی اسپری توسط یک کامپیوتر شخصی، دو وب کم و کدهای QR، این سیستم به طور خودکار می‎داند چه زمانی برای ایجاد تصویر مورد نظر اسپری کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید تکان دادن دست خود در جلوی قوطی و منطقه‎ی هدف است و سپس اجازه دهید که سخت افزار سایر کارها را انجام دهد، اگر قصد ایجاد یک تصویر چند رنگی را دارید، فقط کافی است قوطی‎ها را عوض کنید.
این تکنیک بیشتر از همه به درد ساخت آثار هنری در اندازه‎ی ساختمان‎ها می‎خورد، ولی پتانسیل آن وجود دارد که برای موارد بیشتری هم به کار گرفته شود. اگر از چنین چیزی بر روی سطوح غیر هموار استفاده شود، شما می‎توانید ‎کره‎های رنگی و سایر اشیائی که می‎توانند اندکی زیباتر شدن را تحمل کنند، اسپری کنید. گرچه همان تاثیری که مشابه با کشیدن یک نقاشی به طور کامل از ابتدا است را ندارد، این امر ممکن است به خوبی هنر را به مکان‎ها (یا سمت افرادی) آورد که در آن‎جا هنر به سادگی یک گزینه‎ی قبول شده نبوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال