این مسواک هوشمند از داخل دهان شما فیلم‌برداری می‌کند

انجمن دندان‎پزشکی آمریکا استفاده از یک مسواک برقی را در عوض نوع معمولی (دستی) توصیه می‎کند که قابلیت جدیدی را به همراه دارد. بر اساس این قابلیت جدید می‌توانید مطمئن باشید که در هنگام مسواک زدن هیچ نقطه کثیفی را روی دندان‌های خود جا نخواهید گذاشت. مسواک هوشمند ویدئویی شرکت Onvi به اسم Prophix قصد […]

انجمن دندان‎پزشکی آمریکا استفاده از یک مسواک برقی را در عوض نوع معمولی (دستی) توصیه می‎کند که قابلیت جدیدی را به همراه دارد. بر اساس این قابلیت جدید می‌توانید مطمئن باشید که در هنگام مسواک زدن هیچ نقطه کثیفی را روی دندان‌های خود جا نخواهید گذاشت. مسواک هوشمند ویدئویی شرکت Onvi به اسم Prophix قصد دارد کارآیی دندان‎ مسواک زدن شما را با نشان دادن یک فیلم زنده از دهان شما، بر روی گوشی‎تان، بالا ببرد.

2016prophixonvi-3-edJT

این مسواک دارای یک چراغ کوچک و یک دوربین اچ‎دی، با توانایی گرفتن ویدئویی با کیفیت 1080p و تصاویر ثابت 10 مگاپیکسلی، است. Prophix به کاربران اجازه می‎دهد تا نمای نزدیکی از محلی که سر مسواک در حال تمیز کردن آن است، داشته باشند. خوشبختانه این سیستم شامل 4 ضمیمه‎ی قابل تعویض یعنی، یک بروس (brush)، یک جام پلاستیکی فشرده (prophy cup)، یک سر پلاستیکی که نقش برداشتن جرم دندان را دارد و یک آینه‎ی کوچک است. علاوه بر این، اگر شما لکه‎ی مشکل‎‎آفرینی را بر روی دندان خود مشاهده می‎کنید، قادر خواهید بود از آن یک تصویر بگیرید و بعدا به دندان‎پزشک خود نشان دهید.

قابلیت گرفتن فیلم از درون دهان‎تان با استفاده از این مسواک هوشمند هزینه‎ی کمی هم نخواهد داشت. با وجود این حقیقت که این دستگاه همان کاری را می‎کند که وجود یک آینه به همراه یک جفت چشم تیزبین می‎کنند، Onvi برای مسواک هوشمند خود درخواست 400 دلار را می‎کند. این قیمت باعث می‎شود که این مسواک تقریبا دو برابر محصولاتی نظیر سری هوشمند مسواک‎های Oral-B 7000 و Sonicare FlexCare Platinum قیمت داشته باشد، ولی قرار دادن یک دوربین و چراغ در بالای این محصول، بدون اشاره به نصب کردن یک اپلیکیشن دیگر بر روی گوشی‎تان، به نظر یک قابلیت تجملی برای بالا بردن میزان توجه افراد به این محصول است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال