این محافظ صفحه‌نمایش موبایل می‌تواند خود را ترمیم کند

در حالی که محافظ‌های پنل‌های نمایشی پیش‌فرض گوشی‌های هوشمند امروزی هم اکنون به سادگی قابلیت مقاومت در برابر بسیاری از خط و خش‌ها را دارند، اما با این حال بسیاری از ما دوباره به گذاشتن لایه‌ محافظ صفحه نمایش دیگری بر روی نمایشگر گوشی روی می‌آوریم. البته مزیت این لایه‌های محافظتی در این است که دائمی […]

در حالی که محافظ‌های پنل‌های نمایشی پیش‌فرض گوشی‌های هوشمند امروزی هم اکنون به سادگی قابلیت مقاومت در برابر بسیاری از خط و خش‌ها را دارند، اما با این حال بسیاری از ما دوباره به گذاشتن لایه‌ محافظ صفحه نمایش دیگری بر روی نمایشگر گوشی روی می‌آوریم. البته مزیت این لایه‌های محافظتی در این است که دائمی نبوده و در صورت ایجاد خراش بر روی آنها در طی زمان، می‌توان آنها را تعویض کرده تا از ایجاد آسیب‌های کوچک بر روی نمایشگر اصلی گوشی خودداری شود. البته  شرکت Innerexile لایه محافظتی نمایشگری طراحی کرده است که مدت تعویض آن را برای کاربران بیش از حد تصور افزایش خواهد داد.

s

مطمئنا تا به اینجای کار این سوال در ذهنتان پدیدار شده است که این لایه چطور اینگونه عمل خواهد کرد. در حقیقت باید گفت که این لایه محافظتی از میکروکپسول‌هایی بر روی بدنه خود ساخته شده است. این کپسول‌های بسیار کوچک و میکروسکوپی در درون خود دارای مواد مایع چسبناکی هستند. در واقع با ایجاد خراش بر روی این لایه محافظتی، این مواد مایع، محل حفره ایجاد شده را پُر نموده و از نظر بصری این طور به نظر می‌رسد که این لایه در حال ترمیم خود می‌باشد در حالی که این طور نیست.

از آنجایی که تعداد این کپسول‌های کوچک در حد بی‌نهایت نمی‌باشد، با گذشت زمان از تعداد آنها کاسته خواهد شد و در نهایت با ایجاد خراش، دیگر شیارهای ایجاد شده بر روی آن ترمیم و بازسازی نخواهد شد. البته در صورت محافظت از نمایشگر گوشی خود و دقت در هنگام استفاده از آن می‌توانید این لایه محافظتی را برای مدت بسیار طولانی بر روی صفحه نمایش گوشی خود داشته باشید. البته اگر از این لایه محافظتی خوشتان آمده و قصد قرار دادن آن را بر روی گوشی‌های اپل خود داشته باشید، می‌بایست 23.99 دلار را برای نسخه آیفون 6 اس و  همچنین هزینه 25.99 دلار را برای نسخه آیفون 6 اس پلاس بپردازید.

مطمئنا اگر قصد محافظ بیشتر از نمایشگر گوشی آیفون خود را داشته و البته می‌خواهید لایه محافظتی مناسبی را برای گوشی هوشمند خود تهیه نمایید و در کنار آن توان و قصد پرداخت هزینه‌ نسبتا گزاف آن را نیز دارد، مطمئنا محصول جدید شرکت Innerexile بسیار بکارتان خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال