ساعت‌های‌هوشمند به زودی جای دستبند‌های سلامتی را می‌گیرند

ساعت‌های‌هوشمند و دستبند‌های سلامتی دو گجت پوشیدنی متفاوت هستند. ساعت‌های‌هوشمند معمولا از کاربرد بیشتری برخوردار هستند و دستبند‌های سلامتی نیز همان‌طور که از اسم‌شان مشخص است سلامتی فرد را زیر نظر می‌گیرند. حال از آن‌جایی که ساعت‌های‌هوشمند همان کار دستبند سلامتی را به علاوه ویژگی‌های بیشتر انجام می‌دهند پس می‌توان گفت که به زودی باید […]

ساعت‌های‌هوشمند و دستبند‌های سلامتی دو گجت پوشیدنی متفاوت هستند. ساعت‌های‌هوشمند معمولا از کاربرد بیشتری برخوردار هستند و دستبند‌های سلامتی نیز همان‌طور که از اسم‌شان مشخص است سلامتی فرد را زیر نظر می‌گیرند. حال از آن‌جایی که ساعت‌های‌هوشمند همان کار دستبند سلامتی را به علاوه ویژگی‌های بیشتر انجام می‌دهند پس می‌توان گفت که به زودی باید منتظر جایگزینی کامل ساعت‌های‌هوشمند به جای دستبندهای سلامتی باشیم.

موسسه‌ی تحقیقاتی Gartner نیز همین‌طور فکر می‌کند. به گفته‌ی آن‌ها به زودی تعداد فروش و محبوبیت ساعت‌های‌هوشمند به مراتب بیشتر از دستبندهای سلامتی خواهد شد. براساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط این موسسه، گجت‌های پوشیدنی در سال 2016 با پیشرفت 18.4 درصدی و درآمد 28 میلیارد دلاری مواجه خواهند شد که از این میان سهم ساعت‌های‌هوشمند با 11 میلیارد دلار بسیار بیشتر از دستبند‌های سلامتی خواهد بود.

البته آمارهای اعلام شده اصلا باعث تعجب شما نباید بشود. برای مثال شرکت‌های سازنده‌ی دستبند هوشمند به تازگی گجت‌هایی را معرفی کرده‌اند که به عنوانی می‌توان به این گجت‌های معرفی شده، ساعت‌هوشمند گفت. یکی از این شرکت‌ها Fitbit نام دارد. البته همان‌طور که آمار نشان داد، دستبندهای هوشمند فعلا حرف اول را می‌زنند و پیش‌بینی‌های انجام شده احتمالا در سال آینده درست از آب درمی‌آیند.

از مزیت‌های دستبند‌های سلامتی می‌توان به ارزان‌تر بودن آن‌ها و مصرف باتری بهتر به علت محدود بودن ویژگی‌های موجود  نام برد. علاوه‌بر این از این دستبندها می‌توان به عنوان یک ساعت نیز استفاده کرد و با توجه به قیمت ارازن‌تر مورد استقبال بیشتری نیز قرار می‌گیرند. شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ ساعت‌هوشمند یا دستبند سلامتی؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال