پیامک ها و والپیپرهای اندروید به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

گوگل در مراسم توسعه دهندگان I/O 2023 از هوش مصنوعی مولد نیز صحبت کرد. اکنون این فناوری در بسیاری از محصولات این شرکت قرار گرفته و از طریق دو روش امکان دسترسی به آن وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در مراسم I/O 2023 دو قابلیت هوش مصنوعی در اندروید […]

گوگل در مراسم توسعه دهندگان I/O 2023 از هوش مصنوعی مولد نیز صحبت کرد. اکنون این فناوری در بسیاری از محصولات این شرکت قرار گرفته و از طریق دو روش امکان دسترسی به آن وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در مراسم I/O 2023 دو قابلیت هوش مصنوعی در اندروید را معرفی کرد. قابلیت اپل با نام Magic Compose به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از داده های پیامک های قبلی و با استفاده از هوش مصنوعی به پیامک ها پاسخ دهید.

همچنین به گفته گوگل بخش والپیپرها نیز به هوس مصنوعی مجهز شده است. با کمک این ویژگی کاربر می تواند با توصیف آنچه که مد نظرش است تصویر اختصاصی برای دستگاه خود تولید کند. در این قابلیت از مدل هوش مصنوعی گوگل برای تبدیل متن به عکس استفاده شده است.

قابلیت دیگر استفاده از شبکه های یادگیری ماشینی است که به صورت محلی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و با کمک آن می توان عکس های موجود روی دستگاه را به تصاویر سه بعدی تبدیل کرد. طبق ادعای این گوگل تصاویر تولید شده در زمان مشاهده و یا باز کردن قفل دستگاه همانند تصاویر زنده پویا هستند.

احتمالا یکی از ویژگی های اندروید ۱۴ قابلیت شخصی سازی است. این قابلیت در ادامه سال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال