اسنپ گزینه “عدم حفظ حریم شخصی” را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

اسنپ جهت پاسخ به اتفاقات صورت گرفته در چند روز اخیر، گزینه ای با عنوان  «عدم حفظ حریم شخصی» را به قسمت بازخورد سفر اضافه کرده است. این قابلیت به مشترکین این امکان را می دهد تا در پایان سفر و در قسمت بازخورد، بتوانند در مورد حریم شخصی خود و اطلاعاتشان تصمیم بگیرند. روابط […]

اسنپ جهت پاسخ به اتفاقات صورت گرفته در چند روز اخیر، گزینه ای با عنوان  «عدم حفظ حریم شخصی» را به قسمت بازخورد سفر اضافه کرده است. این قابلیت به مشترکین این امکان را می دهد تا در پایان سفر و در قسمت بازخورد، بتوانند در مورد حریم شخصی خود و اطلاعاتشان تصمیم بگیرند. روابط عمومی اسنپ همچنین از بررسی شکایات مطرح شده در طول سفر خبر داده و عنوان می کند که این شکایات پیگیری خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، اسنپ در اطلاعیه خود که به تازگی منتشر کرده است، از سیستم پاسخگویی 24 ساعته تیم پشتیبانی خود خبر می دهد و از مسافران می خواهد تا در صورتی که موضوعی باعث ناراحتی آن ها شده است؛ در هر ساعتی از روز آن را به تیم پشتیبانی اسنپ اطلاع دهند. این مسائل می تواند شامل برخورد نامناسب راننده، صحبت از موضوعات خارج از عرف جامعه و یا برخورد و کلامی و فیزیکی خاص یا همچنین سوءاستفاده از اطلاعات مسافر باشد.

مسئول روابط عمومی اسنپ همچنین اضافه می کند که توجه به مشتری و حفظ حریم شخصی او از اولویت های همه کسب و کارها از جمله اسنپ هست و در هیچ شرایطی این وظیفه مهم نادیده گرفته نخواهد شد. وی از لزوم توجه به قسمت بازخورد سفر صحبت به میان آورده و از کاربران می خواهد تا به دور از برخورد احساسی، امتیازدهی صحیحی به راننده ها داشته باشند زیرا که این امتیازها و شکایات به دقت بررسی شده و در جهت ارائه خدمات مناسب تر به مسافران، مورد استفاده قرار می گیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال