اسنپ‌چت نام شرکت خود را به Snap Inc تغییر داد

اسنپ‎چت روز گذشته دو خبر بزرگ برای کاربران خود داشت. اولین خبر در رابطه با عوض کردن نام این شرکت و تغییر از Snapchat Inc. به فقط Snap Inc. بود. دلیل این تصمیم این است که زمانی که این شرکت راه‎اندازی شد، اسنپ‎چت تنها محصول آن به شمار می‎رفت ولی حالا آن‎ها در حال توسعه‎یافتن […]

اسنپ‎چت روز گذشته دو خبر بزرگ برای کاربران خود داشت. اولین خبر در رابطه با عوض کردن نام این شرکت و تغییر از Snapchat Inc. به فقط Snap Inc. بود. دلیل این تصمیم این است که زمانی که این شرکت راه‎اندازی شد، اسنپ‎چت تنها محصول آن به شمار می‎رفت ولی حالا آن‎ها در حال توسعه‎یافتن هستند و بنابراین عوض کردن نام به چیزی دیگر، منطقی است.

صحبت از توسعه که شد باید اشاره کنیم که Snap Inc. به دنبال اعلام خبر تغییر نام، خبر دیگری نیز در آستین داشت و آن هم معرفی دومین محصول این شرکت یعنی Spectacles بود. Spectacles یک جفت عینک آفتابی است که در خود دارای یک دوربین ویدئویی با میدان دید 115 درجه است. هم‎چنین یک چراغ وضعیت ال‎ای‎دی در آن دیده می‎شود که به دیگران هشدار می‎دهد شما در حال فیلم‎برداری هستید. این عینک قادر به گرفتن ویدئوهای 10 ثانیه‎ای است که سپس به گوشی‎هوشمند شما از طریق بلوتوث یا وای‎فای فرستاده و در اپلیکیشن اسنپ‎چت ذخیره می‎شود.

قابلیت بی‎همتای دوربین Spectacles این است که ویدئوها را به فرمت دایره‎ای (circular format) می‎گیرد. شما می‎توانید آن‎ها را در یک دایره در اپلیکیشن پخش کنید ولی اگر به حالت تمام صفحه آن‎ها را در آورید کل صفحه را به خود اختصاص می‎دهند و جنبه‎ی جالب ماجرا این است که مهم نیست چطور گوشی را نگه دارید، چون ویدئو تغییری پیدا نمی‎کند و کل صفحه‎نمایش را پر می‎کند. مثالی که می‎توان در این زمینه بیان کرد این است که انگاری یک پنجره‎ای در حالت افقی یا عمودی رو به دنیا دارید، ولی بدون توجه به شکل پنجره، نمای بیرون به یک شکل باقی‎ می‎ماند.

دوربین Spectacles در سه رنگ به بازار خواهد آمد و عمر باتری ادعا می‎شود با یک بار شارژ برای یک روز کار کافی است. قابی که به همراه عینک‎ها ارائه می‎شود برای شارژ آن‎ها استفاده می‎شود.

Spectacles دارای یک طراحی مخصوص به خود است که تقریبا می‎توان گفت اندکی مضحک است. اسنپ‎چت هم‎چنین از آن به عنوان یک اسباب‎بازی یاد می‎کند، البته از نوع هوشمندش. این شرکت با توجه به عدم معرفی دوربین خود به عنوان یک محصول جدی، سعی می‎کند از انتقاداتی که از عینک گوگل (گوگل گلس) شد دوری کند و Spectacles نقش یک لوازم جانبی مفرح و جالب را داشته باشد که اغلب اوقات از آن استفاده می‎شود تا این‎که نقش جایگزین را برای عینک آفتابی اصلی شما داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که این محصول از چه زمان و با چه قیمتی وارد بازار می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال