قابلیت جستجو در بین Stories برای کاربران اسنپ‎چت فراهم شد

زمانی که قابلیت Stories اسنپ‎چت مطرح می‎شود، با توجه به تعداد فراوان روزانه‎ی آن‎ها، کاربران اسنپ‎چت قادر به تماشای تمامی آن‎ها نیستند و اعضای تیم اسنپ‎چت نیز غیرممکن است بتوانند به آن‎ها رسیدگی کنند. به همین دلیل اسنپ‎چت از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که در آن کاربران می‎توانند Stories مورد نظر خود را جستجو […]

زمانی که قابلیت Stories اسنپ‎چت مطرح می‎شود، با توجه به تعداد فراوان روزانه‎ی آن‎ها، کاربران اسنپ‎چت قادر به تماشای تمامی آن‎ها نیستند و اعضای تیم اسنپ‎چت نیز غیرممکن است بتوانند به آن‎ها رسیدگی کنند. به همین دلیل اسنپ‎چت از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که در آن کاربران می‎توانند Stories مورد نظر خود را جستجو کنند.

براساس خبر این شرکت “با گذشت زمان، تعداد اسنپ‎های ایجاد شده توسط جامعه‎ی ما و موارد اضافه شده به بخش Our Story باعث سنگین شدن وظایف تیم رسیدگی ما شده و الهام‎بخش رونمایی از قابلیت جدیدی برای ما بوده است. ما با ایجاد راه جدیدی توانسته‎ایم محتویات اسنپ‎هایی که در بخش Our Story ثبت می‎شوند را درک و برای ایجاد Stories جدید از یادگیری ماشینی پیشرفته استفاده کرده‎ایم. نتایج شگفت‎انگیز بوده‎اند: شما می‎توانید در اسنپ‎چت در بین بیش از یک میلیون Stories بی‎همتا جستجو کنید!”

نحوه‎ی عملکرد این قابلیت جدید ساده است: یک نوار جستجو برای Stories در این اپ اضافه شده است و تمامی کاربران کافی است که کلمات کلیدی مورد نظر خود را در آن تایپ کنند، خواه می‎خواهد نام یک مکان، باشگاه یا رستوران باشد یا این‎که آن‎ها می‎توانند به دنبال رویدادهای ورزشی با تایپ نام تیم‎های ورزشی بگردند.

براساس گفته‎ی اسنپ‎چت، آن‎ها این قابلیت را عرضه کرده‎اند ولی در حال حاضر تنها کاربران شهرهای منتخب قادر به استفاده از آن هستند و به زودی تمامی کاربران این امکان را دریافت می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال