گوشی ZenFone 3 ایسوس برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفت

تقریبا چند ماه بعد از معرفی گوشی ZenFone 3 Deluxe ایسوس با داشتن چیپست اسنپ‎دراگون 821، حالا این گوشی برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است. فروش این دستگاه از کشور میهن شرکت ایسوس یعنی تایوان شروع شده و دارای قیمتی در حدود 800 دلار است. گوشی ZenFone 3 Deluxe ایسوس به رنگ‎های نقره‎ای […]

تقریبا چند ماه بعد از معرفی گوشی ZenFone 3 Deluxe ایسوس با داشتن چیپست اسنپ‎دراگون 821، حالا این گوشی برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است. فروش این دستگاه از کشور میهن شرکت ایسوس یعنی تایوان شروع شده و دارای قیمتی در حدود 800 دلار است.

گوشی ZenFone 3 Deluxe ایسوس به رنگ‎های نقره‎ای و طلایی موجود است و تاریخ ورود مدل اول به بازار 22 شهریورماه و مدل دوم 2 مهرماه است.

به منظور یاد‎آوری باید گفت که مدل  ZenFone 3 Deluxeایسوس دارای تراشه SD821، دارای 6 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 256 گیگابایتی است. سایر مشخصات این گوشی شامل یک نمایشگر 5.7 اینچی با دقت فول‎ اچ‎دی و دوربین‎های 23 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب در جلو و عقب می‎شود و مدل استاندارد این گوشی دارای چیپست اسنپ‎دراگون 820 کوالکام است و در دو مدل یکی با داشتن 4 گیگابایت رم / 32 گیگابایت حافظه‎داخلی و دیگری با 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه‎داخلی دیده می‎شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال