اسنپ کمک هزینه بنزین رانندگان خود را افزایش داد

پس از افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن برای رانندگان، تاکسی های اینترنتی با مشکلات زیادی روبرو شدند. در این میان اسنپ برای کمک به رانندگان خود اقدام به تخصیص کمک هزینه خرید بنزین و وام روزانه کرد. این مزایا تنها برای رانندگانی بود که سه ماه از فعالیتشان در اسنپ گذشته و فعالیت […]

پس از افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن برای رانندگان، تاکسی های اینترنتی با مشکلات زیادی روبرو شدند. در این میان اسنپ برای کمک به رانندگان خود اقدام به تخصیص کمک هزینه خرید بنزین و وام روزانه کرد. این مزایا تنها برای رانندگانی بود که سه ماه از فعالیتشان در اسنپ گذشته و فعالیت روزانه آنها بیش از 50 کیلومتر بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، اکنون اسنپ طرح دیگری با عنوان کمپین ۱۰۰۱ را آغاز کرده است. این طرح که با هدف حمایت رانندگان این شرکت انجام میگیرد، به رانندگان بالای 1000 کیلومتر پیمایش در هفته هزینه خرید بنزین اهدا میکند. بدین ترتیب بسیاری از رانندگان نگرانی ای بایت هزینه بنزین نخواهند داشت.

در این طرح تمامی رانندگانی که در طول هفته 1000 کیلومتر خود را پیمایش کنند، به ازای هر 100 کیلومتر اضافه کمک هزینه خرید دریافت میکنند. تا بتوانند هزینه های بیشتر را جبران کنند. این طرح علاوه بر سهمیه بنزینی است که برای تاکسی های اینترنتی در نظر گرفته شده بود. این کمک هزینه برای هر صد کیلومتر مبلغ 10 هزار تومان در نظر گرفته شده بود که اکنون به دو برابر این مقدار افزایش پیدا کرده است. این کمک هزینه محدودیتی ندارد و هر هفته به رانندگان مورد نظر پرداخت خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال