تاکنون ۲۰۰ میلیون دستگاه در سرویس SmartThings Find سامسونگ به ثبت رسیده است

سامسونگ اعلام کرد سرویس SmartThings Find تاکنون توانسته است میزبان ۲۰۰ میلیون دستگاه باشد که این رقم بالا حکایت از محبوبیت بالای این سرویس دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سرویس SmartThings Find در سامسونگ همانند Find My در اپل امکان پیدا کردن دستگاه گم شده را به کاربران خواهد داد. اکنون سامسونگ به […]

سامسونگ اعلام کرد سرویس SmartThings Find تاکنون توانسته است میزبان ۲۰۰ میلیون دستگاه باشد که این رقم بالا حکایت از محبوبیت بالای این سرویس دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سرویس SmartThings Find در سامسونگ همانند Find My در اپل امکان پیدا کردن دستگاه گم شده را به کاربران خواهد داد. اکنون سامسونگ به طور رسمی تایید کرد تعداد دستگاه های گلکسی که در این سرویس به ثبت رسیده است به ۲۰۰ میلیون دستگاه میرسد.

 طبق توضیح سامسونگ در وبلاگ خود این سرویس اکنون به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کرده و حتی تعداد کاربران روزانه در حال افزایش هستند. روه تائه-مون به عنوان مدیرعامل سامسونگ در مورد این موضوع می گوید: نسبت به رشد سریع سرویس هیجان‌زده هستیم و این سرویس اکنون پس از گذشت کمتر از دو سال توانسته ۲۰۰ میلیون دستگاه کاربران را ثبت کند و همچنین این کاربران برای یافتن دستگاه های گمشده خود از این سرویس استفاده کرده اند.  بنابراین می توان از آن به عنوان یکی از خدمات رو به رشد سامسونگ اشاره کرد.

 حدود دو سال پیش قابلیت SmartThings Find با هدف یافتن دستگاه های گم شده گلکسی توسط سامسونگ رونمایی شده بود. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند دستگاه های گلکسی مانند گوشی، ساعت هوشمند و تبلت را پیدا کنند. هر دستگاه ثبت شده در این سرویس اطلاعات مکانی دیگر دستگاه ها را برای دسترسی بهتر کاربر در اختیار خواهد داشت. پس از این سرویس سامسونگ دو محصول دیگر به نام گلکسی تگ و گلکسی تک پلاس را نیز برای این سرویس معرفی کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال