پشتیبانی نرم افزاری از آیفون 6S پس از ۷ سال خاتمه می یابد

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد پس از گذشت ۷ سال پشتیبانی نرم افزاری از گوشی های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس را با انتشار iOS 16 پایان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شایعاتی اخیرا منتشر شده که نشان می دهد اپل قصد دارد پشتیبانی از گوشی های آیفون 6S و آیفون […]

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد پس از گذشت ۷ سال پشتیبانی نرم افزاری از گوشی های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس را با انتشار iOS 16 پایان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شایعاتی اخیرا منتشر شده که نشان می دهد اپل قصد دارد پشتیبانی از گوشی های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس را پایان دهد. این در حالی است که کاربران این گوشی ها منتظر نسخه جدید نرم افزاری سیستم عامل iOS 16  هستند. در حالی که ممکن است نسخه جدید سیستم‌ عامل iOS 16 به قابلیت های جدیدی مجهز باشد، اما اطلاعات بیشتری در مورد پایان پشتیبانی نرم افزاری این گوشی ها توسط اپل نیز منتشر شده است.

 احتمالاً اپل پس از هفت سال به پشتیبانی از گوشی های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس پایان میدهد. در زمان عرضه این گوشی ها نسخه سیستم عامل آنها  iOS 9 بوده که در جدیدترین نسخه نرم‌افزاری به iOS 15 مجهز شده بودند. با توجه به اینکه در گوشی های اندرویدی چنین پشتیبانی بلندمدتی وجود ندارد می‌توان از آن به عنوان یک ویژگی مثبت اپل نام برد.

 برخی از گزارش ها از اضافه شدن قابلیت InfoShack به iOS 16 خبر می دهند. احتمالاً این نسخه جدید با قابلیت Quick Actions  ارائه خواهد شد که می تواند از طریق نوتیفیکیشن سیستمی میانبرها را به کاربر ارائه کند. به طوری که از طریق صفحه قفل نیز بتوان به آن دسترسی داشت. علاوه بر تغییرات ایجاد شده در بخش نوتیفیکیشن و اپلیکیشنMail احتمالا نسخه جدید اپل موزیک نیز در سیستم عامل iOS 16 به سرویس اشتراکی اپل کلاسیک مجهز خواهد شد. قرار است سیستم عامل iOS 16 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان توسط اپل رونمایی شود. هنوز پایان پشتیبانی نرم افزاری گوشی های مذکور توسط اپل تایید نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال