رفع مشکل تامین تراشه هواوی با راه اندازی کارخانه تراشه سازی

رئیس وقت هواوی اعلام کرد این شرکت با هدف رفع مشکلات تامین تراشه علاوه بر استفاده از ساختاری چند هسته ای قصد دارد کارخانه ای را در این زمینه راه‌اندازی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گو پینگ رئیس دوره ای هواوی در زمان اعلام گزارش مالی سال گذشته این شرکت در […]

رئیس وقت هواوی اعلام کرد این شرکت با هدف رفع مشکلات تامین تراشه علاوه بر استفاده از ساختاری چند هسته ای قصد دارد کارخانه ای را در این زمینه راه‌اندازی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گو پینگ رئیس دوره ای هواوی در زمان اعلام گزارش مالی سال گذشته این شرکت در کنفرانسی خبری علاوه بر انتشار داده های مالی از رشد سالانه این شرکت خبر داد. گو پینگ در این کنفرانس به سوالات خبرنگاران از جمله مشکل تامین تراشه این کمپانی نیز پاسخ داد.

طبق گزارش Huaweicentral از این کنفرانس گو پینگ دلیل اصلی مشکلات بزرگ مانند کمبود قطعات در گوشی‌های هوشمند برای این شرکت را تحریم‌های آمریکا دانسته است. زیرا گوشی های جدید به تراشه های کوچک با قدرت محاسباتی بالا نیاز دارد. از طرفی هواوی برای تولید گوشی های هوشمند و تهیه چنین تراشه هایی با مشکل مواجه بوده است.

پینگ در این مورد به خبرنگاران گفته است: تامین تراشه برای هواوی فرآیندی پیچیده به نظر می رسد که به زمان زیادی نیاز خواهد داشتم این کمپانی در آینده برای حل این مشکل قصد دارد از ساختاری چند هسته ای استفاده کند. به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد برای تداوم ماندن در این تجارت تولید تراشه را از طریق راه اندازی یک کارخانه امکان پذیر کند. استراتژی این شرکت در آینده در سه بخش متمرکز خواهد بود. پیشرفت در تئور، بازسازی معماری و بازسازی نرم افزاری می‌تواند قابلیت‌های کارآمدتری را ارائه کنند. علاوه بر آن پینگ از ورود هواوی به حوزه‌هایی نظیر گجت های پوشیدنی و هوشمند سازی نیز خبر داده بود. دیگر شایعات منتشر شده در مورد این شرکت نیز نشان می‌دهد هواوی قصد دارد با هدف دستیابی به تراشه‌ های دارای فناوری 5G کارخانه تراشه سازی خود را با همکاری دیگر برندها راه اندازی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال