برخی ویژگی های سیستم عامل iOS 16 پیش از معرفی به نمایش گذاشته شد

اپل قصد دارد در رویداد WWDC 2022 قابلیت های جدید سیستم عامل خود از جمله iOS 16 را معرفی کند. پیش از معرفی برخی ویژگی ها و قابلیت های این سیستم عامل در یک ویدیو مفهومی جدید منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیو مفهومی منتشر شده از سیستم عاملiOS […]

اپل قصد دارد در رویداد WWDC 2022 قابلیت های جدید سیستم عامل خود از جمله iOS 16 را معرفی کند. پیش از معرفی برخی ویژگی ها و قابلیت های این سیستم عامل در یک ویدیو مفهومی جدید منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیو مفهومی منتشر شده از سیستم عاملiOS 16  برخی قابلیت های احتمالی آن را نشان می دهد. از مهم‌ترین ویژگی این سیستم عامل نمایشگر همیشه روشن آن است. البته این قابلیت پیش از این توسط سازندگانی مانند سامسونگ و شیائومی در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته بود. اکنون کاربران آیفون نیز می توانند نوتیفیکیشن ها و برخی دیگر اطلاعات را بدون روشن کردن نمایشگر در اختیار داشته باشند.

 مارک گورمن از بلومبرگ پیش از این در مورد ویژگی های iOS 16  و بهبود های آن در قابلیت های ردیابی سلامت خبر داده بود. در ویدیو منتشر شده نیز به آیکون های بخش اعلان ها در این قابلیت اشاره شده است. از دیگر ویژگی سیستم عامل iOS 16 میتوان به App Library اشاره کرد. پیش از این نیز برخی منابع از وجود چنین قابلیتی خبر داده بودند. App Library کمک می کند تا کاربران بتوانند اپ های خود را راحت تر پیدا کنند. همچنین به برخی ویژگی های تعاملی برای کنترل بیشتر کاربر روی صفحه اصلی اشاره شده است. ویژگی های دیگر نیز شامل App Switcher بهبود یافته، تنظیم تایمر ها در زمان های متعدد، اصلاح Control Center و یا قفل کردن برنامه ها خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال