برخی از کاربران گوشی پیکسل گوگل از مشکلی بزرگ در دوربین آن خبر داده‌اند

به نظر می‌رسد گوشی‌های پیکسل گوگل هم بدون عیب نیستند؛ بعد از آن‌ که گزارش‌های مختلفی از ترک داشتن برخی از این گوشی‌ها منتشر شدند ما بر این تصویر بودیم که گوگل دیگر برای جلوگیری از چنین مشکلاتی سعی می‌کند تا گوشی بدون نقصی را روانه بازار کند اما آن طور که به نظر می‌آید […]

به نظر می‌رسد گوشی‌های پیکسل گوگل هم بدون عیب نیستند؛ بعد از آن‌ که گزارش‌های مختلفی از ترک داشتن برخی از این گوشی‌ها منتشر شدند ما بر این تصویر بودیم که گوگل دیگر برای جلوگیری از چنین مشکلاتی سعی می‌کند تا گوشی بدون نقصی را روانه بازار کند اما آن طور که به نظر می‌آید مشکلات این گوشی هر روز بیشتر هم می‌شوند.

حالا گزارش‌های جدیدی از برخی از کاربران منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین این گوشی به مشکلاتی دچار شده است که طی آن، خط‌های صورتی و بنفش در دوربین گوشی دیده می‌شود. گوگل برای حل این مشکل به کاربران توصیه کرده که فایل‌های Cache برنامه‌ی دوربین گوشی را پاک کنند اما این مشکل همچنان پابرجا است.

برخی از کاربران گوشی پیکسل گوگل از مشکلی بزرگ در دوربین آن خبر داده‌اند

گوگل فعلا پاسخی را در این مورد ارسال نکرده است؛ خوشبختانه برخی از کاربران متوجه شده‌اند که مشکل دوربین پیکسل‌های گوگل مربوط به نسخه‌ی بین‌المللی آن است و نسخه‌های محدود به منطقه‌ای خاص از این مشکل در امان هستند. جالب است که حتی برنامه‌های دیگر دوربین نیز این مشکل را حل نکرده و به نظر می‌رسد مشکل دوربین پیکسل‌های گوگل مشکلی سخت‌افزاری باشد تا نرم‌افزاری هرچند برای ممطئن شدن از این موضوع باید منتظر پاسخ رسمی گوگل باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال