برخی از کاربران iOS امکان دسترسی به App Store یا iTunes را ندارند

آیا شما هم برای دسترسی به اپ استور اپل با مشکل مواجه شده‌اید؟ شما تنها نیستید! سیستم نمایش وضعیت اپل نشان می‌دهد که در پایان روز اداری گذشته، اپ استور و آیتونز برای همه‌ی کاربران قابل دسترسی نبوده است. بر اساس جدول زمانی ارائه شده از سوی اپل، این مشکل از ساعت 3:30 بعد از […]

آیا شما هم برای دسترسی به اپ استور اپل با مشکل مواجه شده‌اید؟ شما تنها نیستید! سیستم نمایش وضعیت اپل نشان می‌دهد که در پایان روز اداری گذشته، اپ استور و آیتونز برای همه‌ی کاربران قابل دسترسی نبوده است. بر اساس جدول زمانی ارائه شده از سوی اپل، این مشکل از ساعت 3:30 بعد از ظهر روز دوشنبه آغاز شده و تا ساعاتی بعد هم ادامه داشته است.

برخی کاربران گزارش داده‌اند که در هنگام دانلود اپ‌های جدید و بروزرسانی اپ‌های قبلی، با مشکل روبرو شده‌اند و امکان انجام چنین کاری برای آن‌ها فراهم نبوده است. اپل امروز آپدیت جدید سیستم عامل خود را با نام iOS 10.2 منتشر کرد. البته هنوز نمی‌توان در این مورد ابراز نظر کرد که هم‌زمانی این دو اتفاق با یکدیگر، اتفاقی بوده یا خیر.

لازم به ذکر است که به‌نظر می‌رسد در حال حاضر مشکل اتصال کاربران iOS به اپ استور و آیتونز و مشکل آن‌ها در دانلود اپ‌ها برطرف شده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال