بعضی از گوشی‎های پیکسل با نسخه‎های پشتیبان مشکل دارند

تمامی کاربران اطلاعات گوشی‎های خود را دوست دارند و بنابراین همواره گرفتن نسخه‎ی پشتیبانی هر زمان که امکانش باشد، ایده‎ی خوبی است. چون هر لحظه ممکن است گوشی کاربر دزدیده، خراب، گم یا نوعی بدافزار یا باگ باعث پاک کردن فوری اطلاعات شود. در اختیار داشتن نسخه‎ی پشتیبان باعث می‎شود که ضرر کاربر آن‎قدر زیاد نباشد. […]

تمامی کاربران اطلاعات گوشی‎های خود را دوست دارند و بنابراین همواره گرفتن نسخه‎ی پشتیبانی هر زمان که امکانش باشد، ایده‎ی خوبی است. چون هر لحظه ممکن است گوشی کاربر دزدیده، خراب، گم یا نوعی بدافزار یا باگ باعث پاک کردن فوری اطلاعات شود. در اختیار داشتن نسخه‎ی پشتیبان باعث می‎شود که ضرر کاربر آن‎قدر زیاد نباشد.

متاسفانه به نظر می‎رسد که بعضی از کاربران گوشی‎ پیکسل گوگل شاکی هستند که دستگاه‎های آن‎ها با گرفتن نسخه‎ی پشتیبان مشکل دارند. براساس گزارش وب‎سایت Android Police، مشخص شده است که این مشکل در واقع به زمان عرضه‎ی این گوشی بر‎ می‎گردد اما به نظر می‎رسد که تا به امروز پابرجا مانده است.

یکی از کاربران انجمن محصولات گوگل نوشته است “من به تازگی با قابلیت گرفتن نسخه‎ی پشتیبان از داده‎های اپلیکیشن‎های خود، تاریخچه‎ی تماس، تنظیمات دستگاه و پیامک‎ها بر روی گوشی پیکسل خود آگاه شدم. من آن را با حساب گوگل خود فعال کردم و زیر آن نوشته است در حال انتظار برای گرفتن بک‎آپ. اپلیکیشن تقویم گوگل، لیست مخاطبین تماس و تصاویر و ویدئوها آخرین تاریخ هم‎گام شدن با حسابم را نشان می‎دهند که قبلا مشکلی نداشتم.”

گوگل ظاهرا از این مشکل آگاه است و برای اطلاعات بیشتر با این دسته از کاربران تماس گرفته است. ما مطمئن نیستیم چه زمانی برای رفع این مشکل به‎روزرسانی عرضه می‎شود ولی در حال حاضر اگر جزو کاربران پیکسل هستید بهتر است از روش‎های جایگزین برای بک‎آپ گرفتن استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال