برخی از باکتری های دستگاه تنفسی از ناشنوایی کودکان جلوگیری می کنند

پژوهشگران اخیراً بررسی های جدیدی را در رابطه با برخی باکتری های دستگاه تنفسی فوقانی کودکان انجام داده اند. آنها به این نتیجه رسیدند که برخی از این باکتریها در پیشگیری از ناشنوایی این کودکان نقش حفاظت کننده دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمال اینکه برخی باکتری ها در دستگاه تنفسی […]

پژوهشگران اخیراً بررسی های جدیدی را در رابطه با برخی باکتری های دستگاه تنفسی فوقانی کودکان انجام داده اند. آنها به این نتیجه رسیدند که برخی از این باکتریها در پیشگیری از ناشنوایی این کودکان نقش حفاظت کننده دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمال اینکه برخی باکتری ها در دستگاه تنفسی فوقانی به مقابله با عفونت مزمن گوش میانی کمک کنند زیاد است. سویرین بیالاسیویچ، از دانشگاه کوئینزلند استرالیا در رابطه با این بررسی جدید می گوید: این پژوهش می تواند به ارائه درمان‌های امیدبخش در آینده کمک کند. سال ها به دنبال کشف این راز دیرینه بوده‌ایم تا متوجه شویم چرا برخی از کودکان با وجود قرار گرفتن در گروه پر خطر ابتلا به بیماری مزمن گوش به نوعی نسبت به آن حفاظت می شوند.

 این محققان با بررسی شبکه های اکولوژیکی تعاملات باکتریایی و تمرکز روی میکروبیوم های دستگاه تنفسی فوقانی کودکان متوجه ارتباط آنها برای محافظت در برابر این بیماری در کودکان شدند. بیالاسیویچ در مورد این بررسی اضافه کرد: احتمالاً این دو گروه از باکتری ها برای محافظت در برابر عفونت گوش میانی باید در تعامل با یکدیگر باشند. آنها امیدوارند این اطلاعات به آنها کمک کند تا بتوانند مکانیسم دقیق محافظت را کشف کنند و سپس از آن برای کودکان دیگر به عنوان راه حل درمانی استفاده کنند.

 به گفته این محقق مکانیسم مورد نظر ممکن است به شکل یک مولکول یا به عنوان دارویی برای درمان یا یک باکتری پروبیوتیک در آینده استفاده شود. برای استفاده از این باکتری ها می توان آن قدر آنها را در بینی کاشت که بتوانند اعمالی مانند حفاظت در برابر باکتری های بد و در حال ورود را انجام دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال