برخی شرکت های روسی امکان حضور در کنگره جهانی موبایل 2022 را نخواهند داشت

برگزار کنندگان کنگره جهانی موبایل MWC از حضور برخی شرکت‌های روسی در این نمایشگاه ممانعت خواهند کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین برخی شرکت‌های روسی امکان حضور در کنگره جهانی موبایل که در تاریخ ۲۸ فوریه آغاز می‌شود را نخواهند داشت. کنگره برگزار کننده به […]

برگزار کنندگان کنگره جهانی موبایل MWC از حضور برخی شرکت‌های روسی در این نمایشگاه ممانعت خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین برخی شرکت‌های روسی امکان حضور در کنگره جهانی موبایل که در تاریخ ۲۸ فوریه آغاز می‌شود را نخواهند داشت. کنگره برگزار کننده به نام GSMA که سازماندهی این نمایشگاه را بر عهده دارند از عدم حضور پاویون روسیه و نمایش محصولات موبایل این کشور در این نمایشگاه خبر داد . دلیل اصلی آن نیز حمله نظامی به اوکراین و تحریم‌های گسترده روسیه عنوان شده است.

 جان هافمن مدیر عامل این نهاد نیز اعلام کرد برخی شرکت‌های روسی و مدیران آن نیز امکان حضور در کنگره را نخواهند داشت. اما هنوز اسامی این شرکت‌ها فاش نشده است. با توجه به اینکه لیست تحریم ها همچنان در حال تغییر است برخی شرکت‌هایی که به روسیه مرتبط هستند همچنان امکان حضور در این رویداد با پرداخت هزینه را خواهند داشت. به گفته هافمن هنوز برنامه ای برای لغو یا تغییر زمان برگزاری این کنگره ندارد. البته ممکن است با توجه به مصاحبه وی و بررسی های آینده وضعیت تغییر کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال