برخی منابع از عرضه گوشی‌های جدید سونی با رابط کاربری Flyme OS خبر می‌دهند

برخی منابع غیر رسمی اعلام کردند احتمالاً سونی از رابط کاربری Flyme OS در سری جدید گوشی های اکسپریا استفاده خواهد کرد. رابط کاربری Flyme OS به شرکت گوشی سازی چینی میزو تعلق دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قرارداد همکاری سونی با شرکت چینی میزو در سال گذشته با هدف استفاده […]

برخی منابع غیر رسمی اعلام کردند احتمالاً سونی از رابط کاربری Flyme OS در سری جدید گوشی های اکسپریا استفاده خواهد کرد. رابط کاربری Flyme OS به شرکت گوشی سازی چینی میزو تعلق دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قرارداد همکاری سونی با شرکت چینی میزو در سال گذشته با هدف استفاده از رابط کاربری Flyme OS در برخی گوشی های هوشمند سری اکسپریا امضا شد. پس از این قرارداد نیز سونی برخی از اپلیکیشن های Flyme OS را در گوشی های خانواده اکسپریا در چین استفاده کرد. اکنون نیز برخی منابع غیر رسمی اعلام کردند سونی قصد دارد در صورت وجود شرایط مناسب در گوشی های سری اکسپریا از رابط کاربری Flyme OS استفاده کند.

 در حال حاضر برخی از اپلیکیشن ها مانند اپلیکیشن آب و هوا، ایمیل و ویجت های Flyme OS در گوشی های سری اکسپریا در چین مورد استفاده قرار گرفته است. سونی از طریق نظرسنجی جدید خود درباره اپلیکیشن ها و قابلیت های Flyme OS از کاربران نظرسنجی کرده است. یکی از این سوالات مربوط به جایگزینی رابط کاربری فعلی گوشی های اکسپریا با Flyme OS بوده است .پیش از این نیز در اوایل سال جاری میلادی خبرهایی در مورد جایگزینی Flyme OS با اندروید شنیده شده بود.

 این در حالی است که بسیاری از کاربران چینی برخلاف دیگر کاربران علاقه زیادی به استفاده از اندروید خالص ندارند. به همین دلیل بسیاری از گوشی سازان تلاش کردند تا رابط کاربری سفارشی بر دستگاه خود طراحی کنند.