برخی مشخصات و قیمت گلکسی M23 5G سامسونگ منتشر شد

سامسونگ گوشی میان رده گلکسی M23 5G را برای رونمایی آماده کرده است. اما پیش از معرفی رندرها و مشخصات کامل آن در اینترنت منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهایی که از گوشی جدید M23 5G منتشر شده نشان می دهد نسبت به نسخه قبلی خود تغییراتی را تجربه […]

سامسونگ گوشی میان رده گلکسی M23 5G را برای رونمایی آماده کرده است. اما پیش از معرفی رندرها و مشخصات کامل آن در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهایی که از گوشی جدید M23 5G منتشر شده نشان می دهد نسبت به نسخه قبلی خود تغییراتی را تجربه خواهد کرد. از مهمترین تفاوت گوشی جدید با نسل قبلی طراحی عمودی برای ماژول دوربین است. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در این گوشی از سه سنسور استفاده کرده است. گوشی گلکسی M23 5G  با یک پنل ۶.۶ اینچی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه می شود.

دوربین سلفی در بالای نمایشگر دستگاه و درون یک حفره قرار دارد و هنوز مشخصات آن مشخص نشده است. پنل پشتی شامل یک ماژول دوربین سه گانه است که سنسور اصلی 50 مگاپیکسل بهمراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد. با استفاده از این دوربین می‌توان ویدیو های با کیفیت 4K و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تهیه کرد.

چیپ این دستگاه نیز اسنپدراگون 750G کوالکام خواهد بود که احتمالاً با ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. مهمترین تفاوت این گوشی با نسل قبل خود پشتیبانی از شبکه 5G است. سامسونگ قصد دارد این گوشی را با قیمت بین ۲۷۵ تا ۳۳۰ دلار به بازار عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال