برخی از مشخصات گلکسی نوت ۲۲ سامسونگ فاش شد

خبرهای جدیدی منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ روی گوشی گلکسی نوت ۲۲ کار می کند و اخیرا نیز خبرهای دیگری از مشخصات این گوشی فاش شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این یک افشاگر گزارشی از از گلکسی نوت ۲۲ منتشر کرد در آن از تلاش سامسونگ برای […]

خبرهای جدیدی منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ روی گوشی گلکسی نوت ۲۲ کار می کند و اخیرا نیز خبرهای دیگری از مشخصات این گوشی فاش شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این یک افشاگر گزارشی از از گلکسی نوت ۲۲ منتشر کرد در آن از تلاش سامسونگ برای عرضه این گوشی در سال آینده خبر داده بود. پس از آن نیز شرایطی در مورد تامین کالاهای این گوشی توسط سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از دوستداران گوشی نوت را به خود جلب کرد.

 افشاگر آیس جونیورز در پست خود اعلام کرد هم اکنون قاب گلکسی نوت ۲۲ مشخص شده است. این فرد در توییتر خود نوشته است: شخصی قاب میانی این گوشی را دیده و تشخیص داده که گوشی جدید نوت ۲۲ اولترا خواهد بود. در واقع تصویر دیده شده تنها یک طرح با زاویه راست بود.

به نظر می رسد سامسونگ مجددا برای طرح این گوشی از طرح مربعی همانند گوشی های نوت به جای گوشه های گرد استفاده خواهد کرد. به گفته این فرد سامسونگ در آینده تلاش خواهد کرد تا گوشی های هوشمند با حاشیه های بسیار باریک تولید کند. این افشاگر تصویری از طرح احتمالی نوت ۲۲ اولترا را نیز در پست خود منتشر کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال