برخی مشخصات Snapdragon 8 Gen 3 پیش از رونمایی فاش شد

برخی مشخصات اولیه تراشه Snapdragon 8 Gen 3 به عنوان قدرتمندترین تراشه ۲۰۲۳ پیش از رونمایی فاش شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افشاگران اطلاعات تراشه جدید کوالکام ضمن انتشار اطلاعات مربوط به تراشه جدید اعلام کردند این شرکت قصد ندارد تراشه میان رده تولید کند و مستقیما به سراغ تولید Snapdragon […]

برخی مشخصات اولیه تراشه Snapdragon 8 Gen 3 به عنوان قدرتمندترین تراشه ۲۰۲۳ پیش از رونمایی فاش شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افشاگران اطلاعات تراشه جدید کوالکام ضمن انتشار اطلاعات مربوط به تراشه جدید اعلام کردند این شرکت قصد ندارد تراشه میان رده تولید کند و مستقیما به سراغ تولید Snapdragon 8 Gen 3 رفته است. قرار است از این تراشه قدرتمند در گوشی های پرچمدار استفاده شود.

طبق گزارش منتشر شده توسط نوت بوک چک، پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 دارای چینش ۳+۴+۱ است. این چینش شامل هسته اصلی، چهار هسته متوسط و سه هسته کم مصرف است. این چینش پیش از این در Snapdragon 8 Gen 2 استفاده شده بود.

خبرهای منتشر شده می گویند احتمالا Snapdragon 8 Gen 3 بر پایه لیتوگرافی چهار نانومتری TSMC ساخته میشود. در صورتی که اپل در گوشی های آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو مکس از A17 Bionic استفاده کند تنها گوشی هایی خواهند بود که با تراشه ۳ نانومتری تولید شده اند. البته قرار است Snapdragon 8 Gen 4 از این لیتوگرافی استفاده کند.

احتمالا تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز به cortex x4 به عنوان هسته اصلی است. قرار است این هسته در یک نسخه اصلاح شده با همین تراشه در گوشی گلکسی S24 مورد استفاده قرار بگیرد.هنوز مشخصات دقیق تری از این پردازنده منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال