برخی مشخصات گلکسی تب S9 با قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب منتشر شد

سامسونگ در حال کار روی گلکسی تب S9 است. این تبلت اولین پرچم دار مقاوم در برابر آب محسوب میشود که از استاندارد IP67 پشتیبانی میکند. پیش از این تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ دارای این گواهی بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ تاکنون تبلت پرچمداری با قابلیت مقاومت در برابر […]

سامسونگ در حال کار روی گلکسی تب S9 است. این تبلت اولین پرچم دار مقاوم در برابر آب محسوب میشود که از استاندارد IP67 پشتیبانی میکند. پیش از این تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ دارای این گواهی بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ تاکنون تبلت پرچمداری با قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب معرفی نکرده است. طبق گزارش سم موبایل، تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا به ابن قابلیت مجهز است. گلکسی تب S9 دارای استاندارد IP67 است و از قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برخوردار خواهد بود.

پیش از این کاربران زیادی این ویژگی را از سامسونگ درخواست کرده بودند. از طرفی اضافه شدن این ویژگی یک گام مهم در تکامل تبلت های این خانواده خواهد بود.

پیش از این تبلت های سری اکتیو توسط سامسونگ عرضه شده بود که در برابر نفوذ آب مقاوم بودند. اما هرمز چنین قابلیتی در تبلت های پرچمدار عرضه نشده بود. حتی در سال گذشته نیز گلکسی تب S8 نیز به این قابلیت مجهز نبود.

اگر چه این موضوع به توانایی مربوط نمی شود. پیچیدگی این موضپع به قدری است که می توان آن را با استفاده از این قابلیت در گوشی های تاشو مقایسه کرد. در هر حال تبلت های سری گلکسی S9 با این قابلیت عرصه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال