برخی مشخصات گوشی تاشو گوگل در بنچمارک گیک بنچ فاش شد

با مشاهده گوشی تاشو گوگل در بنچمارک گیک بنچ برخی مشخصات این گوشی پیش از رونمایی فاش شد. طبق این اطلاعات گوشی تاشو گوگل مجهز به تراشه تنسور G2 و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشر شده از گوشی پیکسل فولد گوگل، احتمالا این دستگاه […]

با مشاهده گوشی تاشو گوگل در بنچمارک گیک بنچ برخی مشخصات این گوشی پیش از رونمایی فاش شد. طبق این اطلاعات گوشی تاشو گوگل مجهز به تراشه تنسور G2 و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات منتشر شده از گوشی پیکسل فولد گوگل، احتمالا این دستگاه مجهز به تراشه اختصاصی گوگل یعنی تنسور G2 خواهد بود. پیش از این گوشی های سری پیکسل ۷ نیز با همین مشخصات عرضه شده بود.

پیکسل فولد در گیک بنچ با نام Felix معرفی شده و طبق اطلاعات مندرج در مورد این گوشی توانسته است در عملکرد تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازات ۱۰۴۷ و ۳۲۵۷ را بدست آورد. امتیازات بدست آمده نشان می دهد این گوشی عملکردی بهتر نسبت به پیکسل ۷ و ۷ پرو خواهد داشت. البته این امتیازات در مقابل پردازنده های رقیب تنها کندتر بودن پردازنده مذکور را نشان می دهد. ممکن است گوگل بهینه سازی هایی را برای عملکرد بهتر آن در گوشی تاشو انجام دهد.

طبق گزارش وبسایت Wccftech، تراشه اختصاصی گوگل در گوشی تاشو این شرکت مجهز به دو هسته از نوع Cortex x2 و دو هسته Cortex A78 از نوع میان رده است. همچنین چهار هسته Cortex A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز درون آن قرار دارد. حافظه رم در آن ۱۲ گیگابایت است و سیستم عامل پیش فرض نیز اندروید ۱۳ است.

پیش از این گوگل گوشی پیکسل ۷ پرو را نیز با همین مشخصات وارد بازار کرد. اظهار نظر در مورد امتیاز پیکسل فولد چندان ممکن نیست زیرا براحتی می توان نتایج گیک بنچ را دست کاری کرد. هنوز برخی اطلاعاتی مانند نمایشگر و باتری این گوشی منتشر نشده است.

در صورتی که دیگر اطلاعات سخت افزاری این گوشی منتشر شود بهتر می توان در مورد عملکرد آن تصمیم گیری کرد. با توجه به اینکه تراشه تنسور G3 گوگل اواخر سال آینده میلادی به بازار عرضه میشود و از طرفی پیکسل فولد نیز سال آینده عرضه خواهد شد می توان نتیجه گرفت مشخصات سخت افزاری آن مشابه پیکسل ۷ خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال