برخی مشخصات فنی رد مجیک ۸ پرو پیش از رونمایی فاش شد

نوبیا در حال کار روی یک گوشی جدید گیمینگ است که با پنل ۶.۸ اینچی اولد عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گیمینگ جدید نوبیا به نام RedMagic 8 Pro در دو نسخه عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده این دو نسخه دارای باتری هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ […]

نوبیا در حال کار روی یک گوشی جدید گیمینگ است که با پنل ۶.۸ اینچی اولد عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گیمینگ جدید نوبیا به نام RedMagic 8 Pro در دو نسخه عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده این دو نسخه دارای باتری هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهند داشت.

به گفته نوبیا گوشی رد مجیک ۸ پرو این شرکت به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد بود. طبق اطلاعات موجود در سایت 3C چین این محصول با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۶۵ وات عرضه میشود. افشاگر دنیای موبایل، دیجیتال چت استیشن نیز در حساب کاربری ویبو خود برخی دیگر از مشخصات این گوشی را منتشر کرد.

طبق گزارش نوت بوک چک، گوشی جدید رد مجیک ۸ پرو دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی است که از نظر اندازه تفاوتی با مدل قبلی ندارد. از طرفی دیجیتال چت استیشن نیز اعلام کرد این نمایشگر دارای حاشیه های باریک خواهد بود.

البته نرخ نوسازی این نمایشگر هنوز مشخص نشده است اما احتمالا ۱۲۰ هرتز و برابر با دیگر گوشی های امروزی خواهد بود. دیگر مشخصات گوشی جدید نوبیا وجود یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که در زیر نمایشگر قرار گرفته است طبق اطلاعات دیگر احتمالاً این دستگاه به یک باتری ۵۰۰۰ یا ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از نوع ۲ سلولی نیز مجهز خواهد بود.

گوشی رد مجیک ۸ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که همراه با آن یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. از مهم‌ترین ویژگی این گوشی قابلیت های مربوط به گیمینگ آن مانند فن های خنک کننده سیستم کاهش دمای داخلی و دکمه های لمسی آن خواهد بود که برای کاربران جذابیت خواهد داشت. با توجه به نزدیک شدن تاریخ معرفی جزئیات آن نیز توسط نوبیا منتشر می شود احتمالاً این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه شود.