برخی مشخصات فنی شیائومی میکس ۵ پرو پیش از رونمایی فاش شد

جدیدترین گوشی های شیائومی سری ۱۲ برای بازار چین رونمایی شده بود و برخی مدل های بازار جهانی نیز به زودی معرفی خواهد شد. این در حالی است که گزارش هایی در رابطه با عرضه سری میکس ۵ منتشر شده و پیش از آن نیز رندر هایی از این گوشی جدید به همراه برخی مشخصات […]

جدیدترین گوشی های شیائومی سری ۱۲ برای بازار چین رونمایی شده بود و برخی مدل های بازار جهانی نیز به زودی معرفی خواهد شد. این در حالی است که گزارش هایی در رابطه با عرضه سری میکس ۵ منتشر شده و پیش از آن نیز رندر هایی از این گوشی جدید به همراه برخی مشخصات فاش شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد شیائومی علاوه بر گوشی های سری ۱۲ اولترا از چندین پرچمدار دیگر همانند سری میکس ۵ نیز رونمایی خواهد کرد. احتمالا این مدل از گوشی های شیائومی با طراحی و ویژگی‌های قابل توجه همراه خواهد بود. اکنون نیز رندر هایی از نسخه پرو این گوشی توسط وبسایت LetsGoDigital منتشر شده است.

در تصاویر منتشر شده از این گوشی مشخص شد که حاشیه های اطراف دارای یک ضخامت یکسان بوده و همانند شیائومی می میکس ۴ دوربین سلفی بدون بریدگی و حفره در زیر نمایشگر قرار دارد. همچنین این گوشی به یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز است. حداکثر روشنایی پنل این نمایشگر ۱۵۰۰ نیت است که می تواند از فناوری HDR10 و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می کند.

 شیائومی در این گوشی از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده کرده است. در پنل پشتی نیز ماژول دوربین غول پیکر قرار گرفته که میزبان چهار دوربین اصلی است. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل با فلاش سه گانه خواهد بود. چیپ این گوشی از نوع اسنپ‌دراگون 8 نسل ۱ است که به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است. احتمالاً شیائومی از سری میکس 5 در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال