سونی دوربین بدون آینه و تمام فریم α9 را معرفی کرد

سونی دوربین α9 را معرفی کرده است که دوربین بدون آینه و تمام فریم پرچم‎دار این شرکت به شمار می‎رود. α9 همه قابلیت‎ها را به حد کمال خود می‎رسد و بهترین امکانات سونی در این دوربین جا گرفته که بدنه‎ی آن به نسبت دوربین‎های سنتی تمام فریم DSLR کوچکتر است. در قلب این دوربین که تمامی […]

سونی دوربین α9 را معرفی کرده است که دوربین بدون آینه و تمام فریم پرچم‎دار این شرکت به شمار می‎رود. α9 همه قابلیت‎ها را به حد کمال خود می‎رسد و بهترین امکانات سونی در این دوربین جا گرفته که بدنه‎ی آن به نسبت دوربین‎های سنتی تمام فریم DSLR کوچکتر است.

در قلب این دوربین که تمامی قابلیت‎های جادویی این محصول را ارائه می‎دهد سنسور تمام فریم 24 مگاپیکسلی CMOS با حافظه‎ی داخلی قرار دارد که برای اولین بار شاهد این ویژگی هستیم. استفاده از مموری داخلی در این سنسور باعث می‎شود سرعت خواندن 20 برابر بیشتر شود. این قابلیت به دوربین اجازه می‎دهد کارهای فوق‎العاده‎ای انجام دهد همانند با عکاسی پیوسته با سرعت بالا و نرخ 20 فریم بر ثانیه با فرمت RAW با قفل کردن فوکوس خودکار / نوردهی خودکار برای ثبت تا حداکثر 241 تصویر با فرمت RAW و 362 تصویر با فرمت JPEG. دوربین α9 می‎تواند بدون خاموشی نیز عکاسی کند، که یک مشکل متداول دوربین‎های DSLR است، که علت شاتر الکترونیکی سریع این دوربین در حین حفظ نمای زنده‎ای با نرخ 60 فریم بر ثانیه با حداقل تاخیر در نمایشگر به دنبال عکاسی پیوسته است. امکان تنظیم این شاتر الکترونیکی هم‎چنین تا حداکثر 1/32000 ثانیه وجود دارد تا به مراتب به نسبت شاترهای مکانیکی توانمندی آن بیشتر شود.

α9 هم‎چنین دارای قابلیتی بوده که سونی اسم آن را فوکوس 4بعدی گذاشته است که شامل یک سیستم فوکوس خودکار 693 نقطه‎ای می‎شود که تقریبا 93 درصد سطح تصویر را می‎پوشاند، سرعت فوکوس را بالا برده و به شکل قابل اعتمادی سوژه را دنبال می‎کند.

سایر قابلیت‎ها شامل فرمت پشتیبانی از فرمت RAW فشرده نشده‎ی 14 بیتی، نمایاب QVGA OLED  با نرخ 120 فریم بر ثانیه، لرزش‎گیری داخلی 5 محوری، دو درگاه برای میکرو اس‎دی، پورت اترنت برای انتقال فایل توسط کابل LAN، یک جوی استیک (joystick) برای کنترل نقاط فوکوس خودکار می‎شود.

دوربین α9 سونی از اردیبهشت‎ماه و با قیمت 4500 دلار وارد بازار می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال