سونی اعلام کرد برنامه آزمایشی اکسپریا به پایان رسیده است

زمستان سال گذشته بود که سونی از برنامه‌ی جدید خود تحت عنوان برنامه‌ی آزمایشی اکسپریا سخن گفت که در آن کاربران اکسپریا که در این برنامه ثبت نام کردند، می‌‌توانستند نسخه‌های آزمایشی به‌روزرسانی اندروید را دریافت کنند و زودتر از دیگر کاربران اکسپریا، به ویژگی‌های جدیدترین نسخه‌ی اندروید دست یابند. حال سونی اعلام کرده که این […]

زمستان سال گذشته بود که سونی از برنامه‌ی جدید خود تحت عنوان برنامه‌ی آزمایشی اکسپریا سخن گفت که در آن کاربران اکسپریا که در این برنامه ثبت نام کردند، می‌‌توانستند نسخه‌های آزمایشی به‌روزرسانی اندروید را دریافت کنند و زودتر از دیگر کاربران اکسپریا، به ویژگی‌های جدیدترین نسخه‌ی اندروید دست یابند. حال سونی اعلام کرده که این برنامه به پایان رسیده و قصد ادامه دادن آن را نیز ندارد.

حال سونی اعلام کرده که به زودی آپدیت جدیدی را برای گوشی‌های اکسپریا Z2 و Z3 منتشر می‌کند و نسخه‌های آزمایشی که برای کاربرانی که در این برنامه شرکت کرده‌ بودند به خوبی جواب داده و حالا آماده‌ی عرضه شدن به صورت نسخه‌ی نهایی است. فعلا مشخص نیست که چرا سونی این برنامه را به طور کامل متوقف کرده؛ شاید خبر جدید اعلام شده مبنی تمرکز کمتر سونی در بازار کشورهای آمریکا، چین و هند تاثیری را بر روی برنامه‌ی آزمایشی اکسپریا گذاشته است. به‌هرحال کاربران اکسپریا که در این برنامه شرکت داشته‌اند احتمالا از شنیدن این خبر کمی ناامید خواهند شد چراکه داشتن جدیدترین نسخه‌ی اندروید بر روی گوشی‌ها ویژگی بسیار مناسبی بود که سونی دیگر از آن استفاده نخواهد کرد.

فعلا سونی در مورد بازگشت این برنامه در صورت منتشر شدن اندروید 7 بر روی گوشی‌های‌هوشمند اکسپریا صحبتی را نکرده اما تاکنون این برنامه به طور کامل متوقف شده است.