اپلیکیشن جدید سونی میزان کالری مواد غذایی را با گرفتن یک عکس محاسبه می‌کند

در دنیای فناوری امسال دستیارهای شخصی دیجیتال غوغا ایجاد کرده‎اند ولی در این بین مربی‎های شخصی دیجیتال را نیز نباید فراموش کنیم. سونی اپلیکیشنی به اسم Lifelog ساخته است که می‎تواند غذایی که می‎خواهید بخورید را آنالیز و میزان کالری مواد غذایی را محاسبه کند. عملکرد این اپلیکیشن ساده است به نحوی که یک تصویر […]

در دنیای فناوری امسال دستیارهای شخصی دیجیتال غوغا ایجاد کرده‎اند ولی در این بین مربی‎های شخصی دیجیتال را نیز نباید فراموش کنیم. سونی اپلیکیشنی به اسم Lifelog ساخته است که می‎تواند غذایی که می‎خواهید بخورید را آنالیز و میزان کالری مواد غذایی را محاسبه کند. عملکرد این اپلیکیشن ساده است به نحوی که یک تصویر از غذای شما می‎گیرد و هوش‎مصنوعی اپلیکیشن آن را آنالیز می‎کند.

این اپ می‎تواند طبق عادات غذایی شما و اهدافی که دارید اطلاعات خود را افزایش دهد و در اختیار شما توصیه‎هایی در رابطه با رژیم غذایی‎تان قرار دهد. بنابراین عملکرد آن فراتر از امر به نخوردن کیک خامه‎ای خواهد بود چون به شما کمک خواهد کرد که یک رژیم‎ غذایی در دراز مدت داشته باشید و روند زندگی خود را برای داشتن یک حیات سالم‎تر تغییر دهید.

سونی قصد دارد ابتدا این اپلیکیشن آنالیز تصویر غذای خود را در ژاپن ارائه دهد. آن‎ها با شرکت‎هایی همکاری می‎کند که می‎خواهند کارکنانی سالم داشته باشند، افرادی که به جای نشستن پشت میز در تمام طول روز و خوردن غذاهای با ارزش غذایی کم، به سلامت خود نیز اهمیت دهند. البته اقدام سونی جالب است چون اگر این دسته از کارکنان خودشان به سلامت خود اهمیت می‎دانند، نیازی به یک نرم‎افزار اضافی هوشمند نبود!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال