تعجب سونی از قیمت هدست واقعیت مجازی Rift

سونی این‌روزها هنگامی که صحبت از هدست واقعیت مجازی می‌شود سعی می‌کند خود را بسیار صادق نشان دهد. این شرکت در جدیدترین اقدام خود نه تنها هدست واقعیت مجازی Rift را از لحاظ سخت‌افزاری برتر از واقعیت مجازی پلی استیشن دانست بلکه آن‌ها اعلام کرده‌اند که قیمت اعلام شده توسط شرکت Oculus برای هدست Rift باعث […]

سونی این‌روزها هنگامی که صحبت از هدست واقعیت مجازی می‌شود سعی می‌کند خود را بسیار صادق نشان دهد. این شرکت در جدیدترین اقدام خود نه تنها هدست واقعیت مجازی Rift را از لحاظ سخت‌افزاری برتر از واقعیت مجازی پلی استیشن دانست بلکه آن‌ها اعلام کرده‌اند که قیمت اعلام شده توسط شرکت Oculus برای هدست Rift باعث تعجب آن‌ها نیز شده است. شرکت Oculus، که توسط فیسبوک اداره می‌شود، اعلام کرده که قیمت هدست واقعیت مجازی Rift حدود 599 دلار خواهد بود.

تعجب سونی از قیمت هدست واقعیت مجازی Rift

رئیس بخش استودیوهای سونی Yoshida اعلام کرده که آن‌ها از قیمت اعلام شده توسط این شرکت برای هدست واقعیت مجازی Rift متعجب شده‌اند. این بدان معناست که هدست واقعیت مجازی پلی استیشن قیمتی نزدیک به هدست واقعیت مجازی Rift خواهد داشت. البته سونی قصد دارد تا جایی که می‌تواند این هدست را به همراه پلی استیشن 4 به خانه‌های کاربران ببرد به همین علت باید شاهد قیمتی متعادل‌تر باشیم.

اگر به شایعات گذشته و حدسیاتی که تاکنون برای قیمت هدست سونی نگاهی بیندازیم به نظر می‌رسد باید شاهد قیمتی 400 دلاری برای هدست واقعیت مجازی سونی باشیم. سونی تاکنون بیش از 30 میلیون کنسول پلی استیشن 4 به فروش رسانده و قصد دارد حداقل 30 درصد از این کاربران را به هدست واقعیت مجازی مجهز کند. طبیعتا برای محقق شدن چنین امری باید قمیت هدست واقعیت مجازی خود را تا جایی که می‌تواند مناسب قرار دهد.

تعجب سونی از قیمت هدست واقعیت مجازی Rift

تاکنون هدست‌های واقعیت مجازی به شکل گسترده مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. به‌هر‌حال سونی اذعان داشته که این هدست‌ها هرگز نباید توسط کودکان زیر 12 سال مورد استفاده قرار بگیرند. سونی قصد دارد از این هدست در رویدادی اختصاصی رونمایی کند؛‌ بنابراین تا زمان برگزاری این رویداد باید منتظر مشخصات فنی دقیق و قمیت و زمان انتشار آن بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال