رونمایی سونی از گجت عجیب برای تلویزیون های پیشرفته [نمایشگاه CES 2022]

در جریان نمایشگاه CES 2022 شرکت سونی دوربینی را با نام Bravia Cam  معرفی کرد که همراه با تلویزیون های پیشرفته عرضه خواهد شد. این گجت عجیب می تواند علاوه بر حس کردن کاربر در اتاق با تشخیص فاصله وی با دستگاه کارهای مختلفی انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دوربین […]

در جریان نمایشگاه CES 2022 شرکت سونی دوربینی را با نام Bravia Cam  معرفی کرد که همراه با تلویزیون های پیشرفته عرضه خواهد شد. این گجت عجیب می تواند علاوه بر حس کردن کاربر در اتاق با تشخیص فاصله وی با دستگاه کارهای مختلفی انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دوربین عجیب سونی امکان کنترل تلویزیون های پیشرفته این شرکت را با استفاده از ژست های حرکتی به کاربر می دهد. بدین ترتیب کاربران تنها با استفاده از تکان دادن دست خود در هوا می توانند تلویزیون را خاموش یا روشن کنند و یا حجم صدای آن را تغییر دهند. از دیگر ویژگی جالب این دوربین امکان تشخیص فاصله کاربر با تلویزیون است. در صورت فعال شدن این قابلیت دوربین فاصله افراد با تلویزیون را تشخیص میدهد. به این ترتیب می‌تواند برای کودکان مفید باشد. به طوری که در فاصله کم تلویزیون صفحه سیاه را نمایش می دهد.

از دیگر ویژگی این دوربین شرکت سونی می توان قابلیت انطباق با فاصله کاربر را نام برد. به طوری که در صورت فاصله زیاد با تلویزیون تنظیمات صفحه نمایش مانند روشنایی و یا صدا به صورت خودکار تغییر می کند. علاوه بر آن با شناسایی محل نشستن کاربر می تواند کانال های صوتی سمت چپ و راست دستگاه را به صورت خودکار تنظیم کند. به دلیل اینکه این دستگاه می‌تواند حضور کاربر را تشخیص دهد در صورت اینکه کاربر اتاق را ترک کند این دستگاه به طور خودکار روشنایی صفحه را کاهش می دهد بدین ترتیب انرژی کمتری نیز مصرف می شود. البته کاربر می تواند زمان مورد نیاز برای ترک اتاق را به دلخواه تنظیم کند. به گفته سونی در ابتدا ممکن است کلیه قابلیت های این دوربین در اختیار کاربران نباشد اما از طریق آپدیت، کاربران می توانند در آینده از تمامی ویژگی های این گجت عجیب استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال