سونی روی اسکنر سه بعدی برای انتقال اشیا به دنیای مجازی کار میکند

شرکت سونی قصد دارد با طرحی جدید، اسکنری را برای انتقال اشیا در دنیای واقعی به دنیای مجازی راه اندازی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از GameRant، غول ژاپنی پتنتی را از یک اسکنر جدید ثبت کرده که اگرچه چندان جدید به نظر نمی رسد اما نسخه جدید آن پس […]

شرکت سونی قصد دارد با طرحی جدید، اسکنری را برای انتقال اشیا در دنیای واقعی به دنیای مجازی راه اندازی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از GameRant، غول ژاپنی پتنتی را از یک اسکنر جدید ثبت کرده که اگرچه چندان جدید به نظر نمی رسد اما نسخه جدید آن پس از باز طراحی مجددا ارسال شده است و طرح آن به طوری است که شبیه به اسکنر دنیای واقعی مشاهده می‌شود.

توضیحاتی که در این پتنت ارائه شده نشان می دهد کار اصلی این دستگاه اسکنر اشیایی مثل چراغ و وارد کردن آن به دنیای دیجیتال است. در واقع با استفاده از آن امکان اسکن ۳۶۰ درجه سوژه وجود دارد. البته تا عملی شدن آن و دستیابی به چنین قابلیتی موانع زیادی وجود دارد. به نظر می‌رسد اقدامات سونی برای ورود به دنیای متاورس باشد.

 با افزایش محبوبیت متاورس این فناوری قادر است در محیط واقعیت مجازی آنچه که در دنیای واقعی وجود دارد را شبیه سازی کند. البته با توجه به عدم انتشار اطلاعات کافی نمی توان به طور دقیق از اهداف سونی و ورود آن به دنیای متاورس مطمئن بود. همچنین کاربرد پتنت های ثبت شده و زمینه عملکرد آن نیز مشخص نشده است. زیرا علاوه بر دنیای مجازی در بازی‌های ویدئویی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال