ایرباد LinkBuds سونی با طراحی متفاوت عرضه شد

ایرباد جدید سونی با نام LinkBuds مجهز به طراحی منحصر به فرد است که نسبت به سایر ایرباد ها بدون سری سیلیکونی و با طراحی Open Air عرضه می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایرباد جدید شرکت سونی شبیه به یک دونات طراحی شده که به راحتی درون گوش قرار خواهد […]

ایرباد جدید سونی با نام LinkBuds مجهز به طراحی منحصر به فرد است که نسبت به سایر ایرباد ها بدون سری سیلیکونی و با طراحی Open Air عرضه می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایرباد جدید شرکت سونی شبیه به یک دونات طراحی شده که به راحتی درون گوش قرار خواهد گرفت. این گجت همانند مدل قبلی ایرپاد 3 بدون هیچ گونه سری سیلیکونی بوده و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی درون گوش جای می گیرد.

حفره درون این ایرباد به گونه ای طراحی شده که علاوه بر شنیدن صدای موسیقی می توان به صدای محیط نیز گوش داد. با توجه به اینکه همزمان با استفاده از این ایرباد می توان به صدای محیط نیز گوش داد پس امکان استفاده از آن در اکثر مواقع وجود دارد. به طوری که افراد در محیط کار نیاز به آگاهی از محیط اطراف خود دارند و همچنان علاقه مند به گوش دادن موسیقی هستند می‌توانند از این ایرباد LinkBuds سونی استفاده کنند.

 از دیگر قابلیت های این گجت می توان به وزن کم و قابلیت حذف نویز برای تماس ها اشاره کرد. سونی در این ایرباد از تراشه V1 به همراه درایور حلقه ۱۲ میلیمتری با هدف ارسال صدای مناسب به گوش کاربران استفاده کرده است. همچنین قابلیت کنترل تطبیقی نیز حجم صدای مناسبی را به کاربر ارائه می‌کند. قابلیت مهم دیگر Wide Area Tap است به طوری که کاربران می‌توانند در زمان های مختلف از یست های این ایرباد استفاده کنند. این دستگاه جدید سونی قادر است در زمان مکالمه با فرد دیگر پخش موسیقی را به طور خودکار متوقف کرده و در زمان پایان مکالمه دوباره آن را پخش کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال