سونی به طور رسمی از نسخه یک ترابایتی PS4 پرده برداشت

نزدیک 2 هفته پیش بود که شرکت بزرگ مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 امسال، رسما نسخه 1 ترابایتی کسنول بازی Xbox One خود را معرفی کرد. حالا سونی با اتخاذ همان رویکرد مایکروسافت، از نسخه جدید کنسول پلی اسیتشن 4 با یک ترابایت حافظه داخلی رونمایی کرد. سونی در وبلاگ رسمی خود این‌گونه عنوان کرد […]

نزدیک 2 هفته پیش بود که شرکت بزرگ مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 امسال، رسما نسخه 1 ترابایتی کسنول بازی Xbox One خود را معرفی کرد. حالا سونی با اتخاذ همان رویکرد مایکروسافت، از نسخه جدید کنسول پلی اسیتشن 4 با یک ترابایت حافظه داخلی رونمایی کرد.
سونی در وبلاگ رسمی خود این‌گونه عنوان کرد
با ارائه نسخه‌ای از PS4 که 2 برابر فضای ذخیره سازی دارد، شما قادر خواهید بود که بازی‌های بیشتری را که دوستشان دارید، دانلود کنید. سطح بازی خود را با فضای بیشتری گسترش داده و بهترین نتایج بازی‌های خود را بهتر ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید.
این نسخه از کنسول بازی سونی، در اروپا و مناطق PAL (آسیا، آفریقا و اقیانوسیه) در 15 ژولای عرضه خواهد شد. سونی در مورد اینکه چه زمانی این نسخه به ایالات متحده خواهد رسید، سخنی به میان نیاورده است.
همچنین سونی نیز نسخه 500 گیگاباتی PS4 را دستخوش تغییراتی کرده است که بر اساس آن این کنسول کارآمدتر شده، 8 درصد مصرف برق کمتری داشته و 10 درصد سبک‌تر شده است. این مدل جدید از یک بدنه تمام مات به جای ترکیب مات و براق مدل قبلی برخوردار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال