مدیر سابق بخش سونی‌آنلاین این شرکت، استدیوی بازی شخصی خود را راه‌اندازی کرد

آقای John Smedley، یکی از کارکنان شرکت Sony Online Entertainment که چندی پیش به استخدام این شرکت درآمده بود، از سونی جدا شده و استدیوی بازی‌سازی Pixelmage Games را تاسیس نمود. اینطور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد، این استدیو کار ساخت اولین بازی RPG یا نقش‌آفرینی خود را نیز آغاز نموده و نام آن نیز Hero’s Song […]

آقای John Smedley، یکی از کارکنان شرکت Sony Online Entertainment که چندی پیش به استخدام این شرکت درآمده بود، از سونی جدا شده و استدیوی بازی‌سازی Pixelmage Games را تاسیس نمود. اینطور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد، این استدیو کار ساخت اولین بازی RPG یا نقش‌آفرینی خود را نیز آغاز نموده و نام آن نیز Hero’s Song انتخاب شده است.

این بازی کمتر در سبک بازی‌های بسیار جنگی و از کوزه در رفته همچون Diablo III می‌باشد و کارها در آن حساب‌شده‌تر انجام می‌شوند. در این بازی سیستمی وجود دارد که در آن، خدایان مختلف بازی در کنار یکدیگر، جهان را ایجاد و آن را هدایت می‌نمایند و اگر شما در این بازی شکست بخورید، برای همیشه مُرده به حساب خواهید آمد! در این بازی این امکان نیز وجود دارد که شما بتوانید به یکی از خدایان بازی تبدیل شوید و خب شاید چندان غیر منتظره نباشد، اما این بازی در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل اجرا خواهد بود و گیمرها می‌توانند در این بازی، با قهرمان قدرتمند خود به جنگ دیگران نیز بروند. ساخت این عنوان نیز هزینه‌ی چندان بالایی ندارد و تا کنون 1 میلیون دلار آن ذخیره شده و قرار است 800,000 دلار دیگر، توسط حمایت‌هایی که از طریق KickStarter انجام می‌گردد، تامین شود.

خریداران می‌توانند در صورت تمایل، 25 دلار را برای این بازی پرداخت نموده و در ماه سپتامبر، یک نسخه از آن را دریافت کنند. این دسته از افراد می‌توانند تمامی نسخه‌های آزمایشی بازی حتی نسخه‌ی Pre-Alpha را نیز تست کرده و از تمامی امکانات اضافی بازی نیز بهره‌مند گردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال