گزارش‌ها از آغاز پروسه تولید PS4 Pro سونی حکایت دارند

زمانی که سونی کنسول PS4 Pro خود را معرفی کرد، آن‎ها هم‎چنین اعلام کردند که این کنسول در آبان‎ماه امسال وارد بازار خواهد شد. به معنای دیگر این شرکت ژاپنی تولید این کنسول را آغاز یا حداقل مقداری از آن طی شده است، باید اذعان داشت آخرین گزارش‎های شنیده شده با این ادعا موافق هستند. […]

زمانی که سونی کنسول PS4 Pro خود را معرفی کرد، آن‎ها هم‎چنین اعلام کردند که این کنسول در آبان‎ماه امسال وارد بازار خواهد شد. به معنای دیگر این شرکت ژاپنی تولید این کنسول را آغاز یا حداقل مقداری از آن طی شده است، باید اذعان داشت آخرین گزارش‎های شنیده شده با این ادعا موافق هستند.

طبق گفته‎ی این گزارش‎ها، شرکت سونی تولید PS4 Pro را آغاز کرده است و شرکت‎های فاکس‎کان و پگاترون هر دو مسئول تولید این کنسول هستند. گفته می‎شود که کارخانه‎های پگاترون در حدود 70 درصد تولید را بر عهده خواهد گرفت، که این ادعا با توجه به گزارشی که اخیرا مطرح شده بود، منطقی است، گزارشی که اشاره به این داشت که فاکس‎کان هم‎چنین به تولید کنسول NX نینتندو خواهد پرداخت و یقینا سونی دوست ندارد در زمینه‎ی تولید کنسول بعدی خود با مشکل مواجه شود.

مشخص نیست که سونی تا اواخر امسال انتظار دارد چه تعداد کنسول‎ PS4 Pro وارد بازار کند، ولی با توجه به فروش خوب PS4، شاید انتظار ارقامی مشابه با آن را داشته باشیم. عرضه‎ی زودتر PS4 Pro نیز باید به نفع سونی باشد. چون پاسخ مایکروسافت به این کنسول یعنی “پروژه‎ی Scorpio” قرار است در سال 2017 عرضه شود.

به عبارتی دیگر سونی تا چند ماه آینده تقریبا هیچ رقیبی نخواهد داشت، حداقل تا زمانی که کنسول NX نینتندو و محصول مایکروسافت در نهایت رونمایی شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال