سونی از گوگل می‌خواهد که گزینه‌ ری‌استارت را به اندروید اضافه کند

باتوجه به اینکه پلتفرم اندروید را امروزه می‌توان در اکثر گوشی‌های‌هوشمند مشاهده کرد، قرار گرفتن ویژگی‌های جدید در این سیستم‌عامل از طرف گوگل امری بسیار منطقی بوده و باعث می‌شود تا سازندگان گوشی‌های‌هوشمند دچار زحمت کمتری بشوند تا این ویژگی‌ها را در گوشی‌ خود قرار دادهو در نتیجه شاهد کمتر شدن به‌روز‌رسانی‌های متعدد در گوشی‌ها […]

باتوجه به اینکه پلتفرم اندروید را امروزه می‌توان در اکثر گوشی‌های‌هوشمند مشاهده کرد، قرار گرفتن ویژگی‌های جدید در این سیستم‌عامل از طرف گوگل امری بسیار منطقی بوده و باعث می‌شود تا سازندگان گوشی‌های‌هوشمند دچار زحمت کمتری بشوند تا این ویژگی‌ها را در گوشی‌ خود قرار دادهو در نتیجه شاهد کمتر شدن به‌روز‌رسانی‌های متعدد در گوشی‌ها باشیم.

یکی از این ویژگی‌ها که بارها از طرف کاربران مطرح شده است قابلیت ری‌استارت کردن گوشی و سیستم‌عامل بوده است. اندروید خام، همان اندرویدی که در نکسوس‌ها مشاهده می‌کنیم، دارای این قابلیت نیست و کاربر برای ری‌استارت کردن گوشی خود مجبور به خاموش کردن کامل آن می‌شود و سپس باید دوباره آن را روشن کند. در برخی موارد و بعد از نصب شدن آپدیت‌ها انجام دادن چنین کاری ضروری است اما سونی درخواتسی دارد که ری‌استارت کردن گوشی را برای کاربر بسیار راحت‌تر می‌کند.

سونی از گوگل می‌خواهد که گزینه‌ی ری‌استارت را به اندروید اضافه کند

در بسیاری از گوشی‌های سونی قابلیت ری‌استارت کردن گوشی به صورت خودکار قرار داده شده؛ اما سونی از گوگل خواسته تا این قابلیت را در اندروید به طور کلی قرار بدهد. به گفته‌ی سونی بسیاری از کاربران با فعال کردن بخش توسعه‌دهنده گوشی در بخش تنظیمات این قابلیت را فعال می‌کنند و ممکن است برای دسترسی بیشتر به این بخش نیاز به ری‌استارت کردن گوشی خود داشته باشند و یا برخی دیگر برای جان بخشیدن به گوشی نیاز به ری‌استارت آن داشته باشند.

البته این اولین بار نیست که چنین درخواستی توسط شرکت‌های سازنده به گوگل مطرح می‌شود. گوگل در گذشته نیز با این درخواست مخالفت کرده بود و به نظر می‌رسد فعلا قصد ندارد این ویژگی را به اندروید خام اضافه کند. نظر شما در مورد اضافه شدن قابلیت ری‌استارت به صورت خودکار چیست؟ آیا این ویژگی‌ باید در اولویت قرار بگیرد یا قابلیت‌های دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال