سونی اپلیکیشن‌های کوچک را از سری اکسپریا X خود حذف می‌کند

اگر جزو آن دسته از افراد طرفدار قابلیت اپلیکیشن‎های کوچک سری گوشی‎های اکسپریای سونی هستید و قصد خریداری یکی از گو‎شی‎های هوشمند سری X این شرکت ژاپنی را دارید، اخبار ناخوشایندی شنیده می‎شود: این قابلیت از سری جدید گوشی‎های هوشمند این شرکت حذف شده است. این خبر توسط یکی از کارکنان تیم پشتیبانی رسمی گوشی‎های […]

اگر جزو آن دسته از افراد طرفدار قابلیت اپلیکیشن‎های کوچک سری گوشی‎های اکسپریای سونی هستید و قصد خریداری یکی از گو‎شی‎های هوشمند سری X این شرکت ژاپنی را دارید، اخبار ناخوشایندی شنیده می‎شود: این قابلیت از سری جدید گوشی‎های هوشمند این شرکت حذف شده است.

این خبر توسط یکی از کارکنان تیم پشتیبانی رسمی گوشی‎های اکسپریای سونی در انجمن‎های Mobile Talk این شرکت تایید شده، به طوری که این شخص در این انجمن گفته است “این امر بر پایه‎ی خصوصیات و نحوه‎ی تعریف آن توسط گوگل، صورت گرفته است.” مشخص نیست که این گفته چه معنایی دارد.

برای آن دسته از افرادی که با اپلیکیشن‎های کوچک آشنا نیستند باید گفت، آن‎طور که سونی توضیح‎ می‎دهد، این قابلیت اپلیکیشن‎های مینیاتوری را در بر می‎گیرد که در بالای سایر اپلیکیشن‎ها در همان صفحه باز می‎شوند تا امکان انجام چندین کار با هم امکان‎پذیر شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال