شایعه: سونی گوشی Xperia M Ultra را با نمایشگر 6 اینچی و دوربین‌های 23 و 16 مگاپیکسلی معرفی خواهد کرد

براساس گزارش‌های منتشر شده از کشور چین، سونی به زودی از گوشی میان‌رده‌ای موسوم به Xperia M Ultra رونمایی می‌کند. گفته می‌شود این گوشی دارای چیپست اسنپ‌دراگون 652 و نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن اچ‌دی‌ خواهد بود. از دیگر مشخصات فاش شده در مورد این گوشی می‌توان به 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و […]

براساس گزارش‌های منتشر شده از کشور چین، سونی به زودی از گوشی میان‌رده‌ای موسوم به Xperia M Ultra رونمایی می‌کند. گفته می‌شود این گوشی دارای چیپست اسنپ‌دراگون 652 و نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن اچ‌دی‌ خواهد بود.

از دیگر مشخصات فاش شده در مورد این گوشی می‌توان به 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری قدرت‌مندی با ظرفیت 4,280 میلی‌آمپر اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی سنسوری 23 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن سنسور قدرت‌مند 16 مگاپیکسلی خواهند داشت که می‌تواند برای دوست‌داران سلفی بسیار مفید واقع شود. علاوه‌براین گفته شده که اکسپریا M Ultra دارای یو‌اس‌بی Type-C و حسگر اثر انگشت نیز خواهد بود.

شایعه: سونی گوشی Xperia M Ultra را با نمایشگر 6 اینچی و دوربین‌های 23 و 16 مگاپیکسلی معرفی خواهد کرد

در کنار گوشی اکسپریا  M Ultra انتظار می‌رود که این شرکت ژاپنی گوشی اکسپریا  C6 Ultra را هم معرفی کند. این گوشی قرار است به عنوان جایگزین اکسپریا C5 Ultra که سال گذشته عرضه شد معرفی شود. نیازی به گفتن نیست که هیچ‌کدام از این مطالب توسط سونی به صورت رسمی تایید نشده‌اند و فعلا باید در حد شایعه به آن‌ها نگریست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال