سونی دست‌کم 5 بازی پلی‌استیشن را برای اندروید و iOS عرضه خواهد کرد

علاقه‌مندان به بازی‌های پلی‌استیشن تمایل زیادی به خرید PS Vita دارند ولی در آینده‌ای نزدیک این امر تغییر خواهد کرد چرا که شرکت سونی از برنامه‌های این شرکت برای ارائه حداقل پنج بازی پلی استیشن برای پلت فرم‌های تلفن‌های همراه همانند iOS و اندروید خبر داده است. ممکن است به خاطر داشته باشید که در […]

علاقه‌مندان به بازی‌های پلی‌استیشن تمایل زیادی به خرید PS Vita دارند ولی در آینده‌ای نزدیک این امر تغییر خواهد کرد چرا که شرکت سونی از برنامه‌های این شرکت برای ارائه حداقل پنج بازی پلی استیشن برای پلت فرم‌های تلفن‌های همراه همانند iOS و اندروید خبر داده است.

ممکن است به خاطر داشته باشید که در سال 2011 شرکت سونی (در آن زمان هنوز با نام سونی اریکسون شناخته می‌شد) Xperia Play  برای بازی‌های پلی استیشن روی موبایل را به آزمایش گذاشت. حال چنین به نظر می‌رسد که این شرکت به هدف خود نزدیک شده است.

هنوز شرکت سونی عناوین پلی استیشن‌های قابل استفاده روی تلفن‌های همراه را مشخص نکرده است اما احتمالاً این عناوین ترکیبی از برند شرکت و بازی‌های به یاد ماندنی‌اش خواهد بود تا شروعی قدرتمند را در این زمینه برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

البته باید توجه داشت که سونی در این زمینه باید با شرکت نینتندو که  قصد ارائه بازی‌های پلی استیشن برای گوشی‌های هوشمند را دارد رقابت کند.

به هر حال گذشت زمان مشخص خواهد کرد که سونی کدام بازی‌ها را برای این منظور انتخاب خواهد کرد ولی شما چه فکر می‌کنید؟ علاقه‌مند هستید کدام بازی را برای اولین بار روی گوشی هوشمند خود ببینید؟ بازی خدای جنگ (God of War)؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال