سونی، اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی را تنها برای تلفن‌های سری Z عرضه می‌کند

سال گذشته بود که Sony Mobile، اندروید 4.4 را برای طیف وسیعی از تلفن‌های هوشمند خود عرضه نمود، ولی حالا که نوبت به عرضه‌ی اندروید 5.0 رسیده، این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که تمرکز اصلی خود را بر روی تلفن‌های هوشمند سری Z گذاشته است. این درحالیست که بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی در حال دریافت […]

سال گذشته بود که Sony Mobile، اندروید 4.4 را برای طیف وسیعی از تلفن‌های هوشمند خود عرضه نمود، ولی حالا که نوبت به عرضه‌ی اندروید 5.0 رسیده، این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که تمرکز اصلی خود را بر روی تلفن‌های هوشمند سری Z گذاشته است.

این درحالیست که بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی در حال دریافت اندروید 5.0 می‌باشند و همین موضوع سبب شده تا دارندگان تلفن‌های Xperia، به پرس و جو در مورد عرضه یا عدم عرضه‌ی آخرین نسخه از اندروید برای تلفن‌های خود بیفتند.

به همین جهت، سونی آب پاکی را بر روی دست مشتریان خود ریخته و در صفحه‌ی توییتر خود، به صورت رسمی اعلام داشت که اندروید 5.0، تنها برای تلفن‌های هوشمند سری Z عرضه خواهد شد و به خاطر این موضوع نیز از مشتریان خود عذرخواهی نمود. این بدان معنا می‌باشد که هیچ کدام از تلفن‌های سری E1, E2, C3, M2, M2 Aqua, T3 و T2 Ultra، این بروزرسانی را دریافت نخواهند کرد.

در مورد قطعیت عرضه‌ی این بروزرسانی برای تلفن‌های سری Z نیز، سونی این موضوع را از اکتبر سال گذشته اعلام کرده بود و در کنگره‌ی جهانی موبایل 2015 نیز این موضوع را مجددا تایید کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال