سونی در نمایشگاه MWC از گوشی جدید خود پرده برمی‌دارد

پیش از این شایعه‌هایی منتشر شده بود که در کنگره بین‌المللی موبایل سال 2017 شاهد افزوده شدن عضو جدیدی به خانواده‌ی اکسپریا خواهیم بود. حالا این شایعه‌ها رنگ واقعیت گرفته‌اند و در این کنگره باید منتظر معرفی چنین دستگاهی باشیم. حالا می دانیم که شرکت سونی، ماه آینده و در بارسلونا کنفرانس خود را برگزار […]

پیش از این شایعه‌هایی منتشر شده بود که در کنگره بین‌المللی موبایل سال 2017 شاهد افزوده شدن عضو جدیدی به خانواده‌ی اکسپریا خواهیم بود. حالا این شایعه‌ها رنگ واقعیت گرفته‌اند و در این کنگره باید منتظر معرفی چنین دستگاهی باشیم. حالا می دانیم که شرکت سونی، ماه آینده و در بارسلونا کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که این کنفرانس در تاریخ نهم اسفندماه و ساعت 11 صبح به وقت تهران آغاز شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نام این گوشی Sony Xperia XA خواهد بود و پیش از این هم رندرهایی از آن منتشر شده است. همچنین، تصاویری از این دستگاه منتشر شده است که منتشر کننده‌ی آن‌ها ادعا کرده است تصاویر واقعی پنل جلویی این گوشی می‌باشد. حالا باید تا کنفرانس سونی منتظر بمانیم و ببینیم کدامیک از اخبار منتشر شده درمورد این گوشی جدید درست هستند و کدامیک خیر.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال