سونی به زودی بازی‌های پلی‌استیشن را بر روی پلتفرم موبایل می‌آورد

بعد از آنکه نینتندو، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی کنسول‌های بازی، تصمیم گرفت تا بازی اختصاصی خود را وارد پلتفرم موبایل و گوشی‌های‌هوشمند کند حال نوبت سونی رسیده تا با احداث بخش جداگانه‌ای در شرکت خود به نام ForwardWorks بازی‌های پلی‌استیشن را بر روی پلتفرم موبایل آورد. سونی امروز اعلام کرد که به زودی باید شاهد […]

بعد از آنکه نینتندو، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی کنسول‌های بازی، تصمیم گرفت تا بازی اختصاصی خود را وارد پلتفرم موبایل و گوشی‌های‌هوشمند کند حال نوبت سونی رسیده تا با احداث بخش جداگانه‌ای در شرکت خود به نام ForwardWorks بازی‌های پلی‌استیشن را بر روی پلتفرم موبایل آورد. سونی امروز اعلام کرد که به زودی باید شاهد بازی‌های کلاسیک و زیبای پلی‌استیشن بر روی پلتفرم‌های موبایل باشیم.

بدون شک ایده‌ی آوردن بازی‌های کلاسیک و محبوب پلی‌استیشن به پلتفرم‌های موبایل می‌تواند با استقبال بسیار خوبی رو‌به‌رو شود. بعد از آنکه سونی اعلام کرد دیگر بازی انحصاری را برای پلی‌استیشن ویتا عرضه نخواهد کرد همگی از این مسئله و خداحافظی احتمالی این شرکت با کنسول‌های دستی ناراحت و ناامید شدند. حال شاید سونی با آوردن بازی‌های انحصاری خود به پلتفرم موبایل بتواند کمی آن ناامیدی کاربرانش را جبران کند.

نینتندو با اولین بازی خود توانسته تاکنون بیش از 100 میلیون کاربر را به خود جذب کند. طبیعتا سونی نیز می‌تواند با عرضه‌ی این بازی‌ها به گوگل پلی و اپ استور این امکان را فراهم آورد.  تاکنون شرکت‌های مختلف بازی‌سازی نظیر Electronic Artsو  Square Enix  وارد دنیای بازی‌های گوشی‌های‌هوشمند شده‌اند و حالا کنسول‌سازان نیز تصمیم بر آن گرفته‌اند تا این عرصه را نیز دنبال کنند.

البته هم‌اکنون شبیه‌سازهای زیادی برای بازی‌های پلی استیشن در گوگل پلی و اپ استور مشاهده می‌شود که با جیلبریک کردن گوشی خود می‌توانید بازی‌های قدیمی پلی‌استیشن را انجام دهید. اگر سونی بخواهد این شبیه‌سازها را کنار بزند باید پیشنهاد‌ها و بازی‌های بهتری را برای کاربران موبایل عرضه کند. هنوز مشخص نیست سونی چه برنامه‌ای در ذهن خود برای عرضه‌ی بازی‌ها دارد و یا اینکه قرار است چه بازی‌هایی برای گوشی‌های‌هوشمند منتشر شود اما عناوین محبوب و کلاسیکی نظیر Killzone و Gran Turismo می‌توانند کاربران گوشی‌های‌هوشمند را بیش از گذشته به بازی‌های موبایل علاقه‌مند کنند. فعلا باید منتظر ماند و دید اولین بازی که سونی برای پلتفرم موبایل عرضه می‌کند چه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال