Xperia A4 به صورت رسمی در ژاپن رونمایی شد

شرکت سونی به شکل بسیار آرامی از جدیدترین گوشی خود برای اپراتور ژاپنی NTT Docomo رونمایی کرده است. این گوشی باعث شده تا شایعاتی مربوط به نسخه‌ی کامپکت اکسپریا Z4 به گوش برسد چرا که به عقیده‌ی بسیاری شماره ساختی که در گوشی به کار رفته می‌تواند نشان دهنده‌ی همین مسئله باشد. شماره ساخت به کار رفته […]

شرکت سونی به شکل بسیار آرامی از جدیدترین گوشی خود برای اپراتور ژاپنی NTT Docomo رونمایی کرده است. این گوشی باعث شده تا شایعاتی مربوط به نسخه‌ی کامپکت اکسپریا Z4 به گوش برسد چرا که به عقیده‌ی بسیاری شماره ساختی که در گوشی به کار رفته می‌تواند نشان دهنده‌ی همین مسئله باشد. شماره ساخت به کار رفته برای این گوشی SO-04G بوده که شباهت زیادی به شماره ساخت اکسپریا Z3 کامپکت SO-04F که به آن Xperia A2 نیز می‌گویند، دارد. علاوه بر موارد گفته شده، اپراتور ارائه دهنده‌، این گوشی را در کنار اکسپریا Z4 برای فروش قرار داده است که سوالات بسیاری را در ذهن کاربران ایجاد می‌کند.

اکسپریا A4 سونی همانند اکسپریا Z3 کامپکت دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی با کیفیت اچ دی و تکنولوژی Triluminous می‌باشد. چیپست قرار گرفته بر روی گوشی نیز شباهت زیادی به نسخه‌ی کامپکت Z3 دارد چرا که سونی از اسنپدراگون 801 برای این گوشی استفاده کرده است.

Xperia A4 به صورت رسمی در ژاپن رونمایی شد

علاوه بر موارد گفته شده، گوشی جدید سونی دارای رم 2 گیگابایتی بوده و 16 گیگابایت هم حافظه‌ی داخلی در خود جای داده است. سنسور 20.7 مگاپیسکلی که بر روی تمامی پرچمداران سونی دیده می‌شود نیز بر روی این گوشی قرار گرفته است. شاید تنها تفاوت این گوشی با نسخه‌ی کامکپت Z3 را بتوان به نصب بودن اندروید 5 به صورت پیش فرض اشاره کرد.

تصاویری که مشاهده می‌کنید نشان از این است که سونی از بدنه‌ای مات و پلاستیکی بر خلاف بدنه‌ی شیشه‌ای بر روی این گوشی استفاده کرده. وزن گوشی 129 گرم بوده و باتری 2,600 میلی آمپری نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن گوشی را بر عهده گرفته است.

این گوشی از اواسط ماه ژوئن به طور رسمی عرضه می‌شود و هم اکنون برای پیش فروش قرار گرفته است. باید دید آیا از نسخه‌ی دیگر این گوشی برای دیگر نقاط جهان نیز رونمایی می‌شود یا سونی بار دیگر گوشی منحصر به ژاپن را تولید کرده است؟ نظر شما چیست؟ آیا سونی روال درستی را پیش گرفته؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال