اطلاعات گوشی اکسپریا X اولترا سونی با نمایشگر طویل به بیرون درز پیدا کرد

پس از گوشی Z Ultra، Xperia XA Ultra تعریف سونی از یک دستگاه میان‎رده به اندازه‎ی فبلت با در نظر گرفتن بازار محصولات میان‎رده به شمار می‎رفت. حال تصاویری به بیرون درز شده است تا بتوانیم به جدیدترین فبلت پرچم‎دار سونی یعنی Sony Xperia X Ultra نگاهی داشته باشیم. سونی با وجود شروع عالی پس […]

پس از گوشی Z Ultra، Xperia XA Ultra تعریف سونی از یک دستگاه میان‎رده به اندازه‎ی فبلت با در نظر گرفتن بازار محصولات میان‎رده به شمار می‎رفت. حال تصاویری به بیرون درز شده است تا بتوانیم به جدیدترین فبلت پرچم‎دار سونی یعنی Sony Xperia X Ultra نگاهی داشته باشیم.

سونی با وجود شروع عالی پس از معرفی نسل جدید دستگاه‎های خود یعنی سری اکسپریا X، سال سختی را پشت سر گذاشته است. این شرکت ژاپنی Xperia Z Ultra را وارد بازار کرد، یک گوشی‎هوشمند بزرگ 6.4 اینچی با حواشی بزرگ اطراف نمایگر و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی بدون فلاش.

Xperia X Ultra می‎تواند دارای یک نمایشگر طویل، طویل‎تر از نمایشگرهای فعلی گوشی گلکسی S8 (با نسبت تصویر 18.5:9) و LG G6 (با نسبت تصویر 18:9) باشد. این گوشی با ابعاد 6.45 اینچ نسبت تصویر 21:9 خواهد داشت. اشاره‎ای به رزولوشن آن نشده است اما براساس مدل‎های قبلی سونی، می‎توانیم حدس بزنیم این نمایشگری با رزولوشن 1080p دارد.

سایر مشخصات شایعه شده برای گوشی اکسپریا X Ultra شامل چیپست اسنپ‎دراگون 660، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی، دروبین اصلی 19 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی می‎شود. این دستگاه بهره‎مند از سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 و باتری با گنجایش 3050 میلی‎آمپرساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام است. در نهایت، گوشی‎هوشمند سونی ممکن است با گواهینامه‎ی IP68 خود نسبت به آب و گرد و غبار مقاومت نشان دهد.

پی‎نوشت: تصاویر بالا رندرهای مفهومی هستند و الزاما یک محصول نهایی را نشان نمی‎دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال