گوشی جدید شرکت سونی که ماه آینده رونمایی خواهد شد، مجهز به تراشه اسنپدراگون 808 خواهد بود

به تازگی مشخصات و  شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی جدید شرکت سونی با نام Lavender به بیرون درز کرده است. اما بهتر است بدانید که این مورد، تنها گوشی هوشمندی نیست که کمپانی سونی قصد معرفی آن را دارد. بلکه این کمپانی ژاپنی در حال برنامه ریزی برای معرفی گوشی دیگری با کد رمز E5706 به طور همزمان […]

به تازگی مشخصات و  شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی جدید شرکت سونی با نام Lavender به بیرون درز کرده است. اما بهتر است بدانید که این مورد، تنها گوشی هوشمندی نیست که کمپانی سونی قصد معرفی آن را دارد. بلکه این کمپانی ژاپنی در حال برنامه ریزی برای معرفی گوشی دیگری با کد رمز E5706 به طور همزمان با گوشی قبلی است.

از نظر مشخصات فنی، این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 808 کوآلکام خواهد بود و نمایشگر آن نیز در ابعاد 5.8 اینچ با دقت تصویری برابر 1920 × 1080 پیکسل ارائه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی با میزان حافظه RAM سه گیگابایت و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به بازار‌های فروش عرضه شود. علاوه بر آن پیش‌ بینی می‌شود که گوشی جدید سونی به طور پیشفرض دارای نسخه 5.1 از سیستم عامل اندروید معروف به لالی‌پاپ باشد.

در حالی که تا به امروز اخبار ضد و نقیضی در مورد نام اصلی این دو گوشی آینده شرکت سونی وجود دارد ولی به احتمال زیاد، گوشی اولی با اسم رمز Lavender، گوشی T4 Ultra آینده سونی خواهد بود. همچنین گوشی دوم نیز که با کد رمز E5706 شناخته می‌شود، گوشی C5 Ultra خواهد بود. البته نیاز به گفتن نیست که تمامی این اخبار تنها در حد شایعه بوده و ممکن است در پایان، هیچ کدام از این اخبار به حقیقت نپیوندند. همچنین بسیاری از این اخبار و شایعات با کمی دستکاری و ویرایش بر روی سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شده‌اند.

با این تفاسیر به نظر شما گوشی‌های آینده شرکت سونی می‌توانند به رقیبانی سرسخت برای فبلت‌های قدرتمند بازار تبدیل شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال