سونی آپدیت اندروید 5.1.1 را برای اکسپریا Z، اکسپریا ZR، اکسپریا ZL و Tablet Z منتشر کرد

شرکت سونی، عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای برخی از دستگاه‌های قدیمی‌تر سری Z آغاز کرده است. این به‌روزرسانی آخرین نسخه پایدار سیستم‌عامل اندروید یعنی نسخه 5.1.1 است که چندی پیش توسط گوگل منتشر شده بود. دستگاه‌هایی که این آپدیت برایشان عرضه شده است عبارت‌اند از گوشی‌های هوشمند اکسپریا Z، اکسپریا ZL، اکسپریا ZR و همچنین […]

شرکت سونی، عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای برخی از دستگاه‌های قدیمی‌تر سری Z آغاز کرده است. این به‌روزرسانی آخرین نسخه پایدار سیستم‌عامل اندروید یعنی نسخه 5.1.1 است که چندی پیش توسط گوگل منتشر شده بود.

دستگاه‌هایی که این آپدیت برایشان عرضه شده است عبارت‌اند از گوشی‌های هوشمند اکسپریا Z، اکسپریا ZL، اکسپریا ZR و همچنین هردو نسخه وای فای و LTE تبلت Z.

gsmarena_002

در حال حاضر تنها برخی از مدل خاص این محصولات قادر خواهند بود که این به‌روزرسانی را دریافت کنند که این مدل‌ها برای گوشی اکسپریا Z با دو شماره مدل C6602 و C6603، برای اکسپریا ZL دو شماره مدل C6503 و C6506 بوده و برای گوشی اکسپریا ZR شماره مدل C5503-Badged خواهد بود. شایان‌ذکر است این به‌روزرسانی در نسخه وای فای تبلت Z برای شماره مدل‌های SGP311 و SGP312 ارائه شده و در نسخه LTE آن شماره مدل SGP321 را در بر خواهد گرفت.

متأسفانه به نظر می‌رسد که وصله Stagefright که پیش از این بسیار مورد بحث قرار گرفته بود، به این به‌روزرسانی الحاق نشده است که بر همین اساس انتظار می‌رود یک آپدیت کوچک دیگر در آینده نزدیک به همین منظور عرضه شود.

صرفه نظر از اینکه شما این آپدیت را روی کدام یک از گوشی‌های هوشمند فوق‌الذکر نصب کنید، پس از اینکه آن را اعمال کرده و اجرا کنید، شماره ساخت نسخه شما به 10.7.A.0.222 تغییر خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال