سونی رسما اکسپریا E5 را معرفی کرد

بعد از انشار خبرها و شایعات فراوان، در نهایت امروز شرکت سونی از گوشی هوشمند جدید خود با نام اکسپریا E5 رونمایی به عمل آورد. اطلاعات و مشخصات فنی این گوشی جدید هم اینک در وب‌سایت رسمی شرکت سونی قابل مشاهده می‌باشد. از طرفی با نگاهی به مشخصات فنی این گوشی شاهد صحت شایعات قبلی منتشر […]

بعد از انشار خبرها و شایعات فراوان، در نهایت امروز شرکت سونی از گوشی هوشمند جدید خود با نام اکسپریا E5 رونمایی به عمل آورد. اطلاعات و مشخصات فنی این گوشی جدید هم اینک در وب‌سایت رسمی شرکت سونی قابل مشاهده می‌باشد. از طرفی با نگاهی به مشخصات فنی این گوشی شاهد صحت شایعات قبلی منتشر شده در مورد آن هستیم.

همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی از نمایشگری 5.0 اینچی با دقت اچ‌دی، به همراه تراشه MTK6735 شرکت مدیاتک با چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز برخودار است. میزان حافظه رم این گوشی برابر با 1.5 گیگابایت بوده و از طرفی دارای میزان حافظه داخلی 16 گیگابایت به طور پیشفرض نیز هست. البته این میزان با استفاده از کارت حافظه جانبی قابل افزایش خواهد بود. با این تفاسیر این گوشی در رده گوشی‌های سطح مبتدی بازار قرار خواهد گرفت.

از نظر ظاهری اکسپریا E5 سونی دارای ابعاد دقیقی برابر با 144 × 69 × 8.2 میلی‌متر بوده و از طرفی وزن آن نیز معادل 147 گرم است. میزان ظرفیت باتری این گوشی جدید 2700 میلی‌آمپر ساعت بوده و البته با نگاهی به مشخصات فنی نمایشگر و تراشه موجود در گوشی متوجه می‌شویم که این میزان برای این دستگاه بسیار کافی و مناسب است. از این رو سونی نیز اعلام کرده است که این گوشی می‌تواند به مدت 2 روز با یک بار شارژ کامل گوشی و در صورت مصرف استاندارد انرژی باتری، دوام آورد.

دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 13 مگاپیکسل بوده و البته در کنار آن شاهد قرارگیری یک عدد فلاش LED نیز هستیم. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی است. جالب است بدانید که در بخش جلویی و در کنار دوربین سلفی یک عدد فلاش LED دیگر به منظور ثبت هر چه بهتر تصاویر سلفی در محیط‌های کم‌نور قرار گرفته است. دیگر قابلیت‌های موجود در این گوشی شامل برخوردای آن از سرویس‌های NFC به همراه اتصالات Cat.4 LTE، به همراه ویژگی پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان است.

Sony Xperia E5 (1)

این گوشی در دو نسخه سفید و مشکی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد و از آخرین نسخه در دسترس سیستم عامل اندروید گوگل با نام مارشملو برخوردار خواهد بود. البته به منظور خریداری این گوشی در هنگام عرضه آن می‌بایست قیمت 199 یورویی آن را بپردازید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال