حسگر پیشرفته جدید سونی در آیفون ۱۵ باعث جذب نور بیشتر می شود

یک منبع قابل اعتماد در دنیای فناوری می گوید اپل در آیفون ۱۵ از یک حسگر پیشرفته مربوط به شرکت سونی استفاده خواهد کرد که به دلیل داشتن معماری متفاوت تصاویر با کیفیتی را ثبت می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حسگر پیشرفته جدید سونی در گوشی آیفون ۱۵ اپل به […]

یک منبع قابل اعتماد در دنیای فناوری می گوید اپل در آیفون ۱۵ از یک حسگر پیشرفته مربوط به شرکت سونی استفاده خواهد کرد که به دلیل داشتن معماری متفاوت تصاویر با کیفیتی را ثبت می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حسگر پیشرفته جدید سونی در گوشی آیفون ۱۵ اپل به دلیل جذب نور بیشتر به افزایش کیفیت تصویر کمک می کند.

گزارش منتشر شده در نشریه Nikkel می گوید اپل در گوشی آیفون ۱۵ از پیشرفته ترین حسگر شرکت سونی استفاده خواهد کرد. این حسگرها قادرند سیگنال اشباع را نسبت به حسگرهای معمولی تا دو برابر افزایش دهند. بدین ترتیب باعث جذب نور بیشتر پیکسل خواهد شد که در نهایت مشکلاتی مانند فرونوردهی و فرانوردهی ایجاد نمی شود. طبق گفته منابع آگاه حسگر جدید سونی حتی در مواردی مانند نور پردازی شدید در پس زمینه، در ثبت چهره ها عملکرد دقیقی از خود نشان دهد.

محل قرارگیری فوتودیودها و ترانزیستورها در این حسگر بصورت لایه ای و مجزاست که در نهایت به استفاده تعداد بیشتری فوتودیود منجر میشود. هنوز مشخص نیست اپل از این حسگر تنها در مدل پرو آیفون ۱۵ استفاده می کنند یا در تمامی مدل ها وجود خواهد داشت.

شایعاتی نیز در مورد آیفون ۱۵ منتشر شد که می گوید احتمالا طبق سیاست های جدید اپل مدل های استاندارد و پرو در آیفون بعدی بسیار زیاد خواهد بود. زیرا کاربران انگیزه بیشتری برای خرید مدل ها پرو خواهند داشت.ابف.ن های پرو علاوه بر دارا بودن تراشه جدید و رم بیشتر، دوربین تله فوتوی بهبود یافته نیز خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال